Url aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsUrl aanpassen
Marjolein asked 1 jaar ago

Hi webwinkel keur.

Ik heb de URL van mijn webwinkel aangepast van marjoleinpoels.com naar marjoleinpoels.nl. In mijn profiel staat nog de oude url. Verder is de site gewoon overgezet, dus alle pagina's met informatie over retourneren, klachten etc. ook. Kunnen jullie de url aanpassen in mijn profiel? Dank alvast.

Gr. Marjolein

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Marjolein,

Goed dat je dit aangeeft, ik pas de URL graag voor je aan.

Voordat ik dat kan doen moet de retourenpagina nog wel worden aangepast. Je vermeldt op deze pagina dat de Fine Arts Prints niet geretourneerd kunnen worden wanneer de verzegeling is verbroken. Het uitzonderen van verzegelde producten mag alleen bij hygiënische producten of producten waar een gezondheidsrisico aan zitten en bij audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur. De producten die jij verkoopt vallen hier niet onder.

Ook geef je aan dat de producten op maat gemaakt worden, ook dit klopt niet.  Bij maatwerk is de manier van bestellen leidend, voor zover ik dat kan beoordelen hoeft de klant nergens bepaalde maten of andere personalisaties door te geven.

Het is dan ook belangrijk dat je zowel de opmerking over maatwerk als de uitzondering op verzegelde producten weghaalt.

Wil je me laten weten wanneer je dit aangepast hebt? Dan kan ik de URL voor je aanpassen. ^Marc

Marjolein answered 1 jaar ago

Hoi Marc,

Ik heb het aangepast. Mijn klanten hebben wel de mogelijkheid om een andere maat of personalisatie aan te vragen, dit doen ze via het opmerkingenveld in het bestelproces. Voor de standaard prints heb ik het aangepast zoals jij aangaf. Kan je nu de URL voor mij aanpassen? Dank alvast.

Gr. Marjolein

Marc Staf answered 1 jaar ago

Top, ik heb de URL aangepast naar marjoleinpoels.nl.