Verandering van de domeinnaam

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpVerandering van de domeinnaam
Isaak Adopai asked 4 jaar ago

De domeinnaam van Koopjeswebsite.com is veranderd van koopjeswebsite.com naar http://www.nonfoodstore.nl
Hoe kan ik het in mijn WebWinkelkeur profiel aanpassen?

caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Isaak,

Bedankt voor je bericht.

De URL kunnen alleen wij wijzigen. Is de webwinkel inhoudelijk niet veranderd? Anders moeten wij deze opnieuw keuren voor we de URL wijzigen.

Zou je dit willen doorgeven aan info@webwinkelkeur.nl?

Caleni
AIT Adopai answered 4 jaar ago
Beste Caleni, Bedankt voor je bericht. De webwinkel is inhoudelijk niet veranderd. Met vriendelijke groet, Isaak Adopai
caleni Staf answered 4 jaar ago
Hoi Isaak,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb je webwinkel toch even gecheckt, maar alles klopt inderdaad. Bij deze heb ik de URL dan ook aangepast. Dit is nu terug te zien in je dashboard. Wil je zelf nog even alle gegevens controleren? Dit kun je doen in je dashboard onder Webwinkels>Nonfoodstore> identiteit geverifieerd.

Succes!
Isabelle Groeneveld answered 4 jaar ago
Beste medewerker,   Míjn webshop is veranderd van naam en adres  Hoe kan ik het keurmerk nu goed aanvragen?
Marcel Landeweerd Staf answered 4 jaar ago
Hoi Isabelle, Heb je al een keurmerk of wil je een nieuw keurmerk aanvragen? Wanneer je al lid bent en alleen van adres bent gewijzigd, dan kun je via ons dashboard een adreswijziging doorgeven. Dat doe je door allereerst onder webwinkels je adres te wijzigen bij de badge "Identiteit geverifieerd". Vervolgens kun je ook onder Account > Details je gegevens wijzigen voor de administratie. Is je webwinkel naast naam ook van domein gewisseld, dan kun je dit doorgeven via e-mail. Wij controleren dan of het om dezelfde webwinkel gaat en of je het keurmerk mee kunt nemen naar de nieuwe webwinkel.