verbinding maken Jouwweb

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpverbinding maken Jouwweb
Danielle asked 3 jaar ago
Hoe maak ik verbinding met Jouwweb als ik nog geen bestellingen in mijn webshop heb? Het lukt niet via de gegeven stappen
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Danielle, Ik begrijp dat het je niet lukt om WebwinkelKeur te integreren met Jouwweb waarbij je nog geen bestellingen hebt. Eerlijk gezegd is deze vraag nog niet eerder bij ons terecht gekomen. Maar ik kan me voorstellen dat je vastloopt bij stap 5 en 6 van de instructies https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/eenvoudige-integratie/modules/jouwweb/: Stap 5: Klik hier vervolgens de optie ‘Online Feed (csv)’ aan en kopieer de link die eronder tevoorschijn komt. Stap 6: Ga nu weer terug naar het dashboard van WebwinkelKeur en plak deze link op de plek van de Order Feed URL: Het zou kunnen zijn dat Jouwweb nog geen orderfeed beschikbaar stelt als er nog geen orders zijn. Als dit het probleem is, dan kun je dat oplossen door een dummy bestelling te plaatsen, af te ronden en vervolgens de integratie stappen opnieuw te doorlopen. Als dan het probleem nog niet is opgelost, dan ga ik graag samen met jou op onderzoek uit. Wil je dan een mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl? Mvg. Daan