Verificatie adres

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVerificatie adres
Niels asked 4 jaar ago
Beste support, Onlangs heb ik een verificatie aangevraagd en de post daarvoor inclusief code ontvangen. Als ik de code echter invul, gebeurt er niets. De pagina blijft gewoon staan. Kunnen jullie hier iets aan doen? Dan nog iets anders, hoe vraag ik de basis Veilig Browsen aan? Wij hebben een SSL certificaat en zouden deze verificatie ook graag doen.

Alvast bedankt. mvg Niels
Robin Hulskers Staf answered 4 jaar ago
Hallo Niels! Ik denk dat er wellicht vroegtijdig een poging is gedaan om de code in te vullen. Enfin, dat is geen probleem. Zou je ons een screenshot/foto van de brief + code kunnen sturen? Dan gaan we handmatig bevestigen! (info@webwinkelkeur.nl- Handmatige adres verificatie) Wat betreft de basis van Veilig Browsen: De basis badge kan vrijgespeeld worden wanneer je een actief lidmaatschap hebt bij Thuiswinkel of Becommerce. De reden hiervoor is dat deze partijen een halfjaarlijkse scan/controle doen op je veiligheid. Mocht je een continue scan willen hebben dan bieden wij dit aan in de vorm van de security scan (aan te vragen binnen je dashboard). Daar dit een continue scan is verdien je meteen een Super badge. We hebben op onze badge pagina aangegeven dat het niet hebben van deze badge niet betekent dat je website onveilig is. Dat is wel zo belangrijk om te weten voor consumenten.