Ik heb een brief ontvangen voor een verificatieproces op mijn postadres. Ik scan de QR code en volg het proces, maar het adres van mij staat niet goed in en ik kan het niet corrigeren! tewijl het adres goed instaat op mijn dashbord.
graag uw advies hierbij!
alvast bedankt
1 Antwoorden
Hoi Rachel,
Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat er iets niet goed gaat.
Even voor mijn duidelijkheid, het adres dat op de brief staat klopt wel, maar klopt niet wanneer je de QR-code hebt gescand?
Ik hoor het graag, zodat ik je verder kan helpen.
Graag zou ik horen welke code je hebt ontvangen, dan zou ik het adres nog handmatig voor je kunnen verifiëren.
Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat er iets niet goed gaat.
Even voor mijn duidelijkheid, het adres dat op de brief staat klopt wel, maar klopt niet wanneer je de QR-code hebt gescand?
Ik hoor het graag, zodat ik je verder kan helpen.
Graag zou ik horen welke code je hebt ontvangen, dan zou ik het adres nog handmatig voor je kunnen verifiëren.
Je antwoord