Verkeerd telefoonnummer

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenVerkeerd telefoonnummer
C.Stokhof asked 3 jaar ago

Ik zag de het telefoonnummer in mijn account verkeerd is, maar ik kan het niet veranderen.
Het juiste telefoonnummer is <verwijderd ter bescherming persoonsgegevens>
C.Stokhof
Spanish shop Cosaniki

caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste,   Bedankt voor jouw bericht. Het telefoonnummer en andere contactinformatie zou je wel zelf moeten kunnen veranderen. Als het gaat om de informatie die online, op jouw ledenpagina op webwinkelkeur, wordt getoond doe je dat als volgt. Zorg eerst dat je in bent gelogd in het dashboard, via deze website. Klik dan op 'webwinkels'->'(de webwinkel waarvoor je iets wil wijzigen)'. Eenmaal op de beheerpagina van deze webwinkel scroll je naar beneden todat je de contactinformatie ziet staan. Pas het aan en vergeet niet op opslaan te klikken. Daarna zal de wijziging meteen op de ledenpagina zichtbaar zijn. Wijzigingen van het e-mailadres kunnen langer duren. Gaat het om het telefoonnummer in het account, dus de informatie die wij gebruiken om met jou te communiceren, dan kan je dat ook aanpassen in het dashboard. Dit doe je op door te klikken op 'account'->'details'. Daar vind je alle contactinformatie van jouw bedrijf die wij gebruiken om jou te bereiken. Mocht dit allemaal nog niet lukken dan kan je altijd even contact met ons opnemen via info@webwinkelkeur.nl zodat jouw gegevens niet openbaar online komen te staan.    Groet, Asoka