Verouderde info hoe te wijzigen...

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpVerouderde info hoe te wijzigen…
Jaike Bouman-Tuinstra asked 3 jaar ago
Dag! 2 vragen:
Nu het platform MijnWebwinkel het gastenboek gaat afschaffen, wil ik toch maar gebruik gaan maken van reviews (die al in mijn pakket zitten).
  • Ik zie bij inloggen (wat ik niet vaak heb gedaan) dat het emailadres voor bevestiging van de aanvullende verwerkingsovereenkomst niet meer klopt. De bevestiging wordt naar het oude mailadres TASvanTESS@kpnplanet gestuurd, maar het moet hetzelfde adres zijn als de factuurmailing. Dus naar info@tasvantess.nl.
  • Het is heel jammer dat ik alle gastenboekreviews van de achterliggende 7 jaar nu 'kwijt' ben. Is daar geen mouw aan te passen?
  • Verder zie ik mijn verouderde BOL account vermeld. Dat moest ik wegens technische problemen destijds herzien. Mijn nieuw account wil ik graag bij jullie zichtbaar hebben ipv het oude. Sinds 23 februari 2019 is TASvanTESS actueel met verkoopnummer: 1431227
Kunnen jullie e.e.a. verhelpen? Hoor graag,
alvast dank!
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Jaike, Bedankt voor je bericht en leuk om te vernemen dat je ons reviewsysteem nu in gebruik gaat nemen. Ik heb al je mailadressen bij ons gewijzigd in info@tasvantess.nl. Dat is nu ook het email adres waarmee je bij ons kunt inloggen. Je kunt in ons dashboard bij account > details de verwerkersovereenkomst downloaden. Echt heel vervelend dat je nu de gastenboekreviews niet meer kunt gebruiken. 1 van de kenmerken van ons systeem (en van onze belofte naar consumenten en webwinkeliers) is dat de reviews worden beheerd door een onafhankelijke partij. Bij een gastenboek heb je als webshop eigenaar zelf de controle over de referenties. Helaas kunnen wij die niet overnemen. De bol.com beoordelingen koppelen wij op basis van kvk- & btw- nummer. In ons systeem stond een oud kvk nummer van TASvanTESS vermeld. Ik heb zojuist het btw nummer aangepast naar het btw nummer dat op je website en je bol.com profiel is vermeld. Hiermee zouden de nieuwe reviews bij bol.com over enkele dagen aan je profiel toegevoegd moeten worden. Groet, Daan
Jaike answered 3 jaar ago
Geweldig. En snel geregeld! Bedankt Daan!