verschillende websites- sidebar-rich snippets

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsverschillende websites- sidebar-rich snippets
Carel asked 2 jaar ago
Mijn landings website paperwhite.nl daar gaan nu ook de reviews van 4 overige websites naar toe. Ik heb een account bij shopfactory met een api instelling. Nu wil ik op al mijn websites de sitebars in gaan stellen om de rich snippets te kunnen ontvangen. Kan ik hiervoor de instelling van paperwhite ( met al de reviews die er momenteel zijn) aanhouden? Of is het beter voor google dat deze afzonderlijk wordt gekoppeld aan de persoonlijke code? Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, anders hoor ik het wel.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Carel,   Bedankt voor jouw vraag. In de rich snippet code is onder andere de url van jouw webwinkel opgenomen. Deze code kun je terugvinden door in te loggen in jouw WWK Dashboard > Promotie > Rich Snippet sterren. Bovenin het WWK Dashboard kun je kiezen welke webwinkel je wilt beheren.   Je kunt deze rich snippets code hierdoor zonder de installatie van de sidebar alsnog in jouw webwinkels plaatsen.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe.