verwijderde review is onterrecht verwijderd

DWQA QuestionsCategorie: Questionsverwijderde review is onterrecht verwijderd
birgit asked 1 jaar ago

ik heb een tijdje geleden een review achtergelaten op webwinkelkeur voor een bepaalde webshop. ik heb bewijzen dat ze niet netjes met hun klanten omgaan door of helemaal niet te reageren of te snauwen.
dit speelt nu al 2 jaar en ik ben niet de enige.

waarom is mijn review verwijderd?

Dag Birgit,

Goed dat je dit vraagt, ik zoek het graag voor je uit.

Om welke webwinkel gaat het en wanneer heb je de review geschreven?

Birgit answered 1 jaar ago
Het betreft www.soy-wax.nl en ik heb de review op 31-10 geplaatst. Vervolgens is deze gelezen en werd ik van blok gehaald door de webshop eigenaresse om een sneer te ontvangen waarop ik weer geblokkeerd werd en niet meer kon reageren, vervolgens is mijn review verwijderd. En dit is niet de eerste keer bij deze webshop. Meerdere mensen ervaren onvriendelijkheid van deze webshop eigenaresse

Dank je.

Hier is een moderatie voor aangevraagd door de webwinkel omdat over de bestelling al eerder een review is geplaatst. Het is niet toegestaan om meerdere reviews over dezelfde bestelling te plaatsen. Om deze reden, en omdat de order geannuleerd is, hebben we de review verwijderd.

Birgit answered 1 jaar ago

Dit is de eerste keer dat ik een referentie plaats via webwinkelkeur. Dus dit is wel een vreemd antwoord. Op Google is een recentie geplaatst ja. Maar webwinkelkeur nog niet eerder. En het betreft niet alleen deze order

Marc Staf answered 1 jaar ago

Ah, dan klopt de bewering van de webwinkel niet. Omdat je zelf in de review aangeeft dat de order is geannuleerd heb ik de review verwijderd zonder de bewering van de webwinkel te controleren waar ik dit normaal wel doe. Alleen als je een order hebt geplaatst (die niet is geannuleerd) mag je een review plaatsen.

Birgit answered 1 jaar ago

Zou je deze terug willen zetten dan? Want ik bestelde er 2 jaar lang en het laatste jaar is het echt heel erg met hun service

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dat is jammer, goed dat je dit meld. Ik ga de webwinkel daar op aanspreken. De review is terecht verwijderd, deze zet ik niet terug.

Birgit answered 1 jaar ago

Ok en een algemene review wordt niet geaccepteerd dan?

Marc Staf answered 1 jaar ago

Nee dat klopt, alleen als je een bestelling in het afgelopen half jaar hebt gedaan mag je een review daar over schrijven.

Birgit answered 1 jaar ago

De bestelling is niet door mij geannuleerd maar door hun, omdat ze niet willen of kunnen leveren. Zonder enige notificatie

Marc Staf answered 1 jaar ago

Ik snap dat je niet tevreden bent met de manier waarop het is gegaan en je dat graag wil delen in een review. Maar omdat de bestelling is geannuleerd is dit bij ons niet mogelijk. De review moet gekoppeld zijn aan een afgeronde bestelling.

Birgit answered 1 jaar ago

Prima ik dien wel een klacht in. Ben namelijk niet de enige die brutaal te woord gestaan, genegeerd, of zonder reden bestellingen van geannuleerd word

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dat lijkt me verstandig, dan helpen we je daar graag mee mocht er bemiddeling nodig zijn. Hoe een geschil indienen werkt, lees je hier. En hier dien je een geschil over Soy Wax in,