Verzoeken tot verwijdering

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVerzoeken tot verwijdering
Romy Kolen asked 2 jaar ago
Beste webwinkel keur,    Ik zag zo net dat er verschillende verzoeken tot verwijdering binnen zijn gekomen, dit staat onder het kopje uitnodigingen. Dit hebben wij nog niet eerder gezien en snappen niet helemaal wat hiermee wordt bedoeld? Een verzoek tot verwijdering waarvan? Ik zie namelijk geen review die ik kan verwijderen, maar ik kan enkel op verzoek tot verwijdering klikken?    Hopelijk kunnen jullie ons hier wat informatie over geven.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Romy,   Bedankt voor jouw vraag. Onder het kopje Uitnodigingen > Verzonden kun de verzonden uitnodigingen terugvinden. Je kunt hier ook de uitnodigingen terugvinden welke al zijn aangemaakt, maar nog niet zijn verzonden. Voordat er een uitnodiging is verzonden kun je een verzoek tot verwijdering van deze uitnodiging indienen, zodat het niet wordt verzonden.   Indien een review in strijd is met onze gebruikersvoorwaarden kun je een moderatieverzoek indienen via het kopje Beoordelingen. Hoe je een moderatieverzoek aanvraagt lees je hier.   Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een mooie dag toe.
Romy Kolen answered 2 jaar ago
Dag Ismail,    Bedankt voor de snelle reactie. Ik snap alleen nog niet helemaal waarom deze uitnodigingen worden verstuurd. Wordt dit vanuit de consument gedaan? En als ik een verzoek tot verwijdering wil doen moet ik een reden opgeven, ik weet alleen niet wat de reden is van heel deze uitnodiging dus dit is mij allemaal nog wat vaag... Ik hoor graag van je :)
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Romy, Deze uitnodigingen versturen wij aan de klanten welke bij jouw webwinkel een bestelling hebben geplaatst. Het is een uitnodiging tot het laten van een review over jouw webwinkel.   Nadat de bestelling is afgerond wordt er vanuit jouw webwinkel naar ons een signaal gestuurd om een uitnodiging aan te maken voor jouw klant. Deze uitnodiging wordt 3 dagen nadat het is aangemaakt verzonden. Deze 3 dagen wachttijd kun je zelf nog aanpassen in Woocommerce > Plugings > WebwinkelKeur.   Het doel van de uitnodigingen is om zoveel mogelijk reviews te verzamelen voor jouw webwinkel.   Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens je vele mooie reviews toe.