Skip to content

Voor- en achternaam bij jullie bekend bij het invullen van een beoordeling?!

DWQA QuestionsCategorie: JuridischVoor- en achternaam bij jullie bekend bij het invullen van een beoordeling?!
Hallo, ik heb zojuist een review achtergelaten bij Walvis Products, naar aanleiding van een e-mail die ik van Webwinkelkeur ontving. Bij het invullen van deze beoordeling viel het mij op dat mijn volledige voor- en achternaam als weergavenaam ingevuld stond. Hoe komen jullie aan mijn naam…??? Is dit doorgespeeld door Walvis Products? Dat jullie mijn email adres hebben, lijkt me wel logisch, maar waarom die naam er meteen bij? Een email adres is toch voldoende om een aankoop te verifiëren?
Vriendelijke groet

1 Antwoorden
Daniel La Porta Staf answered 3 maanden ago

Beste (helaas staat je naam hier niet bij),
Wanneer je een bestelling plaatst bij een webwinkel die is aangesloten bij ons, dan is de kans vrij groot aanwezig dat je bijvoorbeeld 7 dagen later een uitnodiging van ze krijgt om een beoordeling achter te laten. Dit kan geheel automatisch gebeuren via een koppeling tussen ons en de software van de webwinkel. Via deze koppeling worden alleen de noodzakelijke onderwerpen meegestuurd zoals Naam, Ordernummer en E-mailadres. Op die manier hoef je die niet zelf in te vullen, waardoor het achterlaten van een review minder tijd kost en makkelijker is.

Wanneer je niet wilt dat je naam publiek wordt weergegeven, dan kun je tijdens het plaatsen van je review je naam wijzigen.

Groet Daniel

Je antwoord