Beste (helaas staat je naam hier niet bij),
Wanneer je een bestelling plaatst bij een webwinkel die is aangesloten bij ons, dan is de kans vrij groot aanwezig dat je bijvoorbeeld 7 dagen later een uitnodiging van ze krijgt om een beoordeling achter te laten. Dit kan geheel automatisch gebeuren via een koppeling tussen ons en de software van de webwinkel. Via deze koppeling worden alleen de noodzakelijke onderwerpen meegestuurd zoals Naam, Ordernummer en E-mailadres. Op die manier hoef je die niet zelf in te vullen, waardoor het achterlaten van een review minder tijd kost en makkelijker is.
Wanneer je niet wilt dat je naam publiek wordt weergegeven, dan kun je tijdens het plaatsen van je review je naam wijzigen.
Groet Daniel
Ik sta ook met voor - en achternaam vermeld bij een (positieve) review van Jouw Konijn. Ik las dat het aangepast kon worden via de uitnodiging van webwinkelkeur, maar die heb ik niet meer. Zouden jullie mijn achternaam kunnen verwijderen bij deze review?
Hi Wendy,
Goed dat je contact opneemt! Kan je mij jouw voornaam en achternaam sturen met daarbij een ordernummer naar kim@webwinkelkeur.nl? Dan kan ik je achternaam verwijderen bij de review.
Alvast bedankt en nog een fijne dag gewenst!
Wij krijgen hier ook wel reacties op. Zou fijn zijn als Webwinkelkeur standaard alleen de voornaam vermeld?
Is dit een meer gestelde vraag?
Hi Ben, Goed dat je dit aangeeft :) Het is aan de klant zelf wat ze graag willen tonen. Dit mag bijvoorbeeld alleen een voornaam zijn maar ook een voornaam en achternaam. De klant mag er zelfs voor kiezen om bijvoorbeeld anoniem te plaatsen bij een review.
Het is voor de webwinkel soms ook fijn als de naam duidelijk bij de review staat. Mochten de webwinkel willen weten van wie de review komt, hebben ze hier een goed beeld bij en kunnen ze iemand bij bijvoorbeeld een klacht verder helpen.
Nog een fijne dag gewenst!
Hoi Kim,
Mooi antwoord, maar veel klanten denken hier toch anders over.
Je verdedigt nu waarom het is zoals het nu is.
Ik denk dat veel klanten het graag omgekeerd zouden willen zien, als ze hun volledige naam willen delen, kunnen ze deze toch aanvullen?
Daarnaast kun je als webshop eigenaar aan de hand van het bestelnummer de gegevens van de klant opzoeken.
Wie deelt mijn mening? Graag een reactie toevoegen om Webwinkelkeur hiervan te overtuigen!
Hi Ben,
Bedankt voor je feedback. In dit geval gaan wij dit voor nu niet doorvoeren. Het is geen noodzaak omdat de klant zelf kan kiezen wat voor naam er geplaatst wordt bij de review. Hier hoeven wij geen restricties op te zetten. Je geeft zelf ook aan als ze hun volledige naam willen delen ze dit kunnen aanvullen. Dat is wat ze nu kunnen doen en hier hoeft dus verder geen aanpassing voor gemaakt te worden. :D
Daarnaast kan elke klant zijn of haar review aanpassen door middel van opnieuw de link te openen die ze hebben ontvangen van je. Ze kunnen via die link de naam altijd nog aanpassen.
Hopelijk kom je verder met deze informatie. Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!