Skip to content

Vraag Logo zichtbaar bij winkelwagen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVraag Logo zichtbaar bij winkelwagen
Marloes Groote asked 2 maanden ago
Zouden jullie mij kunnen helpen met het zichtbaar maken van jullie logo bij mijn winkelwagen?

10 Antwoorden
Nizella Nukic Staf answered 2 maanden ago
Hallo Marloes, balen dat het niet lukt om ons logo in jouw winkelwagen te plaatsen. Kun je mij per e-mail een jouw webwinkel gegevens sturen, dan kijk ik met je mee. Je mag jouw gegevens e-mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Groeten Nizella

Marloes answered 2 maanden ago
Mijn webwinkel is: http://www.play2daystore.nl

Rens answered 2 maanden ago
Hoi! ik heb hetzelfde probleem, ik zit bij MWW. Maakt dat iets uit?
Groeten Rens

Nizella Nukic Staf answered 2 maanden ago
Hoi Rens, goed dat je dit vraagt. Via deze link vind je een uitgebreide stappenplan om onze logos en banners te plaatsen. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella

Rens answered 2 maanden ago
Hoi dank je wel voor je berichtje.

Zo heb ik het inderdaad gedaan, maar dan staat de afbeelding nog niet bij het winkelwagentje toch?

Groetjes Rens

Nizella Nukic Staf answered 2 maanden ago
Hoi Rens, graag gedaan. Fijn dat het gelukt is! Dat klopt, het logo komt niet naast het ‘winkelwagentje logo’ te staan maar op de pagina wanneer mensen klikken op hun winkelwagentje.

Rens answered 2 maanden ago

Dat is mooi,  bedankt voor de uitleg.

Nizella Nukic Staf answered 2 maanden ago
Graag gedaan, ik wens je een hele mooie dag toe!

Rens answered 2 maanden ago
Een vraagje nog. Hoe kom ik bij de url van mijn persoonlijke leden pagina?

Nizella Nukic Staf answered 2 maanden ago
Hoi Rens, als je onze widget(s) hebt geïnstalleerd op jouw website kun je daarop klikken, vervolgens kom je uit op jouw ledenpagina. Zo niet, kun je via onze website op jouw ledenpagina komen. Hier zoek je op jouw webwinkelnaam en zo wordt je doorgelinkt naar jouw ledenpagina. Groeten Nizella

Je antwoord