Skip to content

Vraag m.b.t. rich snippets

DWQA QuestionsCategorie: TechniekVraag m.b.t. rich snippets
Gert-Jan Radstaake asked 1 maand ago
Beste webwinkel,
Wij hebben jullie promotie / sidebar geïntegreerd op onze website; http://www.designstoel4u.nl en daarbij de rich snippet ingeschakeld.
Echter zien we nu dat er zowel review informatie als een localbusiness snippet wordt doorgegeven door jullie sidebar.
De review snippet is prima; echter gebruiken we voor de localbusiness snippet liever onze eigen en schakelen die van jullie uit. Is dat mogelijk?
B.v.d.,
Namens desigsntoel4u.nl

3 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 maand ago

Beste Gert-Jan,

Goed dat je de sidebar hebt geïnstalleerd. Je kunt de rich snippet uitschakelen door in te loggen in het WWK Dashboard > Promotie > Sidebar > Rich snippet via Json-LD uitschakelen.

Mocht je de review informatie willen ophalen, dan kun je deze API code in je eigen rich snippet verwerken.

Ik wens je fijne dag toe!

Gert-Jan Radstaake answered 1 maand ago
Beste Ismail,
Dank; is het behalve het uitschakelen van de hele rich snippet ook mogelijk om een deel van de rich snippet uit te schakelen?
Een fijne dag!

Ismail Akhan Staf answered 1 maand ago

Het is helaas niet mogelijk om een gedeelte van de rich snippet uit te schakelen. Het is wel mogelijk om de review informatie op te halen door middel van deze API code en in je eigen rich snippet te verwerken.

Je antwoord