Vraag over affiliate marketing website en jullie keurmerk

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVraag over affiliate marketing website en jullie keurmerk
Rowan de Veld asked 4 jaar ago
Gachte heer, mevrouw, Ik ben in de afrondende fase voor het opzetten van een affiliate marketing website voor VPN's (Virtual Private Network). De URL is https://jouwvpn.nl/ Het is een verzamelwebsite van VPN aanbieders. Wanneer een consument klikt op de aanbieder van zijn/haar keuze worden ze geredirect naar de desbetreffende aanbieder. Ik wil op deze site graag jullie webwinkel keurmerk laten plaatsen.   Mijn vragen:
  • staan jullie affiliate marketing website toe?
  • willen jullie gaarne een precheck doen of we gegevens op de website https://jouwvpn.nl/ missen. Indien ja, willen jullie aangeven welke gegevens we moeten toevoegen om door jullie geaccepteerd te worden?
Alvast bedankt voor uw antwoord. Mvg, Rowan de Veld
Daniel La Porta answered 4 jaar ago

Beste Rowan,

Dank voor je bericht, inmiddels heb je al antwoord gehad via de e-mail dat het niet verstandig is om dit te doen. Dit omdat jij dan niet als verkoper staat geregistreerd en bij eventuele klachten we dan niemand kunnen aanwijzen kort samengevat.

Ons criteria voor toelating is dat er namelijk een online transactie plaats vindt tussen het lid en de bezoeker.

Groet ^Daniel