Vraag over Dashboard

DWQA QuestionsCategorie: TechniekVraag over Dashboard
Jesper asked 3 jaar ago
Beste,   Ik kreeg van mijn klant de volgende reactie; Als ik een beoordeling achter wil laten dan staat mijn mailadres ingevuld. Kan me voorstellen dat mensen denken dat deze daarna zichtbaar is. Misschien daar nog een tekst bij dat het mailadres nooit zichtbaar wordt? Kan je meer reviews opleveren. Zomaar een idee.   vond dit een erg goeie vraag en was benieuwd wat hier in mogelijk was?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemiddag Jesper,

Dank voor je bericht en we waarderen dat je meedenkt! Ik kan mij voorstellen dat de klant dit in eerste instantie denkt, maar dit is informatie die al standaard overgenomen wordt uit de order. Wanneer een klant een review wil achterlaten, wordt er, vóór deze wordt verzonden, een preview getoond. Hierin wordt gevraagd of je nog iets wil aanpassen. Op dat moment kan de review de aanpassen. Overigens is het mailadres iets dat niet eens getoond wordt, enkel achter de schermen bij ons. Maar ik begrijp dat dit wellicht iets onduidelijk is en daarom zal ik het ook doorgeven aan onze technische dienst. Wellicht dat er nog naar gekeken kan worden!