Vraag over stopzetting abonnement

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVraag over stopzetting abonnement
Leslie Roggeveen asked 3 weken ago

Goedendag,

Ik heb een vraag over mijn webshops. Mijn webshops staan op dit moment te koop en daarom zijn er op dit moment geen activiteiten meer op deze webshops. Daarom wil ik graag om kosten te besparen mijn abonnement bij jullie opzeggen maar is het mogelijk dat de reviews dan nog een tijd blijven staan? Zodat ik aan potentiële kopers van de webshop kan aantonen dat mijn webshops goed gewaardeerd zijn door klanten.

Leslie Roggeveen

Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago

Goedemorgen Leslie,

Goed dat je contact met ons opneemt over de opzegging van je lidmaatschap. Ik kan mij voorstellen dat je de waardering van je webwinkels wilt tonen aan de potentiële kopers.

De reviewpagina blijft na opzegging bestaan, maar wordt niet langer geïndexeerd door Google. Hierdoor is het na een tijdje niet meer in de zoekresultaten terug te vinden. Je kunt echter wel alvast de URL van de reviewpagina opslaan om deze door te sturen naar geïnteresseerden.

Ik wens je veel succes met de verkoop van je webwinkels!

Leslie Roggeveen answered 2 weken ago

Beste Ismail Akhan,

Bedankt voor uw reactie. Wat is de juiste URL? Waar vind ik die?

En blijven de widgets ook staan op mijn webshops aan de zijkant en onderaan de pagina? Zoals bijvoorbeeld op www.shopjespeelgoed.nl

Leslie Roggeveen

Ismail Akhan Staf answered 2 weken ago

Beste Leslie,

De URLs die voor de ledenpagina's die ik onder jouw account kon vinden zijn de volgende:

Na het lidmaatschap is opgezegd wordt de sidebar niet langer getoond op de website, maar de widget met de reviews blijven nog wel zichtbaar tot je deze zelf verwijderd.

Ik hoor het graag als je er nog andere vragen over hebt en wens je een fijne dag verder.