Wanneer Product Reviews voor Magento?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWanneer Product Reviews voor Magento?
Bjorn Couwenberg asked 2 jaar ago
We vroegen ons af wanneer de Product Reviews module beschikbaar gaat komen voor Magento? We gebruiken Webwinkelkeur reeds voor de algemene reviews en zouden onze product reviews graag in het zelfde platform houden.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Hoi Bjorn, Goed dat je de algemene reviews al via ons verzamelt. Momenteel zijn er nog geen plannen om op korte termijn de Magento plugin te updaten met product reviews. Op deze pagina kun je wel aangeven dat je het graag voor Magento ontwikkeld zou hebben. Er wordt rekening gehouden met deze inzendingen tijdens de planning van de volgende product reviews updaten. Zodra er een update is wordt deze ook medegedeeld in onze nieuwsbrief. Ik raad je aan om deze maandelijks door te nemen.
Lloyd van der Heijden answered 2 jaar ago
Goedendag,   Wij zitten hier ook op te wachten! Dit is voor ons een onmisbaar punt voor op onze productpagina's.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Lloyd,   Bedankt voor je interesse! Goed dat dit aangeeft. Ook jouw vraag naar product reviews voor Magento heb ik doorgegeven aan ons development team. Hoe groter de vraag des te sneller de ontwikkeling start.😊