Skip to content

Webshops toevoegen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWebshops toevoegen
Henk-Jan Kool asked 3 weken ago
Goedemorgen,
Wij hebben nog een aantal webshops die we willen toevoegen aan ons webwinkelkeur account zodat dit ook op de websites komt te staan. Het gaat om:
Sabapro
Kitzeep
kitspuiten
Kunnen wij deze toevoegen aan ons account en zo ja hoe kan ik dit koppelen? We zijn allemaal onderdeel van Den Boon Group.
Met respectvolle groet,
Henk-Jan Kool

9 Antwoorden

Dag Henk-Jan,

Ik zie dat je deze webwinkels inmiddels zelf al toegevoegd hebt, top. Deze gaan snel gekeurd worden, je krijgt hier per webwinkel een keuringsrapport van. Hopelijk worden ze snel goedgekeurd! ^Marc

Hi Marc,
Idd. ik zag het al, bedankt voor je bericht terug. Als deze goed worden gekeurd, dan zie je ook het icoontje van WWK op de website staan toch met alle reviews e.d.?
Fijne dag vandaag!
Henk-Jan

Dag Henk-Jan,

Op het moment dat de webwinkel goedgekeurd is, kun je het keurmerk installeren. Hoe de installatie gaat, lees je hier.

Mocht je daar nog vragen over hebben, laat het me weten. ^Marc

Hi Marc,
Nog een vraagje:
Kunnen de volgende webshops en hun reviews gebundeld worden?

• Van Dijken Pro
  • Sabapro
  • Sikapro
  • Kitspuiten

Beste Henk-Jan,

Hoe bedoel je dit precies? Webshops kunnen niet gekoppeld worden, dit blijven aparte webshops omdat deze ook aparte URL’s hebben.

Beste Marc,
Dat de reviews worden samengevoegd van deze websites was de vraag van mijn collega. Dus dat je per webshop wel alle reviews kan zien van de andere webshops..

Dag Henk-Jan,

Op het moment dat je voor meerdere webshops hetzelfde Webwinkel ID gebruikt bij de installatie van het keurmerk en het versturen van de uitnodigingen dan worden deze reviews gebundeld. Dit kan met ‘gewone reviews’ maar niet met product reviews.

Verder zie ik trouwens dat je het PRO-pakket hebt, in dit pakket heb je de optie van het bedrijvenoverzicht. Als je dit activeert, zie je op deze pagina alle webwinkels die onder een account vallen. Op deze manier zijn de webwinkels wel gebundeld.

Je activeert het bedrijvenoverzicht door in het dashboard naar beoordelingen en bedrijvenoverzicht te gaan.

Henk-Jan Kool answered 3 weken ago
Duidelijk Marc, hartelijk dank voor je respons, dan weet ik genoeg
Fijne avond alvast!

Marc Staf answered 3 weken ago
Heel graag gedaan en jij ook!

Je antwoord