webwinkel keur knop in nieuwsbrief

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpwebwinkel keur knop in nieuwsbrief
peer van Gestel asked 2 jaar ago
Ik wil graag een webwinkelkeur knop in mijn DM / nieuwsbrief plaatsen. Waar kan ik logo vandaan halen? Daarnaast wil ik de knop klikbaar maken zodat klant meteen zijn review kan achterlaten. Hoe kan ik dit eenvoudig en snel doen? Ik heb een wordpress/Woo Commerce site. Bvd

Dag Peer,

Daar kun je het beste onze Banners voor gebruiken, deze linken gelijk door naar je ledenpagina waar klanten een review kunnen achterlaten. Je vind deze banners door in het Dashboard naar Promotie en Banners te gaan.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

peer answered 2 jaar ago
Dank je wel Marc voor je reactie. Maar hoe plaats ik het logo in de mediatheek van MailBlue,  om vervolgens klikbaar in mijn email zetten? Ik kan natuurlijk ook logo als afbeelding plaatsen en dan klikbaar maken door een link te koppelen. Wat is jouw advies?   grt Peer
Marc Staf answered 2 jaar ago
Graag gedaan Peer.   Ik weet niet of het mogelijk is in MailBlue om de code te plaatsen zoals je dat normaal gesproken op de website doet. Het beste lijkt me inderdaad om het logo als afbeelding te plaatsen en dan door te laten linken.   Wellicht kun je daar ook nog advies over vragen aan MailBlue.
peer answered 2 jaar ago
Marc,   Ik ga ermee ad gang. Dank voor je reactie. Nog een laatste vraag; waar vind ik jullie logo als afbeelding?

Succes!

De logo’s vind je in het Dashboard onder Promotie> Offline & Print.

peer answered 2 jaar ago
Dank je marc, inmiddels gedownload.   grt Peer
Top!