webwinkel plugin werkt niet meer

DWQA QuestionsCategorie: Questionswebwinkel plugin werkt niet meer
Johanna van Veldhoven asked 3 jaar ago
Hallo,  Ik kwam er gisteren achter dat mijn plugin op de site niet meer werkt. Ik heb een tijdje terug wat aanpassingen gedaan op de site misschien dat dat de oorzaak is. Maar ik kom er niet achter wat het probleem is. Er staat bij de laatste synchronisatie dat hij niet geregistreerd is. Toch heb ik volgens mij wel de juiste ID en API key ingevuld. Daarnaast had ik nog een kleine vraag maar misschien dat dat met elkaar te maken heeft. Ik had een aantal uitnodigingen handmatig verstuurd. Maar bij deze staat allemaal ongeldig. Ik begrijp niet waarom. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Alvast bedankt.
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago

Beste Johanna,
Bedankt voor je vraag. Het is belangrijk dat de plug-in goed blijft werken. Ik heb geconstateerd dat de plug-in wel werkt, maar dat de handmatig ingevoerde uitnodigingen niet zijn verstuurd. Dit komt omdat de geadresseerden een bol.com adres domein hebben. Het Bol.com domein is namelijk geblokkeerd. Dit is door Bol.com verzocht. De producten die je via Bol.com verkoopt dienen ook beoordeeld te worden via Bol.com. Als je de e-mailadressen van je klanten weet kun je deze wel handmatig een uitnodiging versturen. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.