webwinkel zanzaa

DWQA QuestionsCategorie: Questionswebwinkel zanzaa
frieda bogaerts asked 3 jaar ago
ik heb gekocht op de website ZANZAA waar ik een aanbieding van kreeg  zij toonde het keurmerk van uw stichting  blijkbaar gebruiken zij uw naam om mensen op te lichten  kan ik als consument hier iets aan doen ?
Lana answered 3 jaar ago
Beste Frieda, bedankt voor je bericht. Wij betreuren het zeer dat er een oplichter actief is geweest die misbruik heeft gemaakt van ons keurmerk... Zover wij weten is deze website inmiddels uit de lucht. Er zijn een aantal instanties waar je bij aan kunt kloppen: Optie 1: het online klachtenplatform van de consumentenbond inschakelen, klik daarvoor HIER.
Optie 2: de website om fraude te melden en daarvoor kun je HIER klikken.
Optie 3: een melding maken of aangifte doen, daarvoor kun je HIER klikken. Ik hoop dat je er zo uitkomt. Veel succes!  Lana
Anny Leek answered 3 jaar ago
Hallo Ik ben door deze site ook opgelicht . Heb ze nog een mail gestuurd maar die wordt natuurlijk niet beantwoord  omdat het mail adres niet meer bestaat
Lana answered 3 jaar ago
Beste Anny, helaas zijn er meerdere gedupeerden van deze firma. Wij betreuren dit zeer en doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen. In mijn bovenstaande bericht staan alle instanties waarbij je je kunt melden. ^Lana
Julien Blindeman answered 3 jaar ago
Ik heb op 26okt 2020 een bestelling gedaan van Robot Ruitenreiniger 1+1 gratis Bestelling #1226 en betaald met credit card ,de som van €42,90. Wat ging er mis met de verzending. Graag spoedig antwoord.
Lana answered 3 jaar ago
Beste Julien, helaas zijn er meerdere gedupeerden van deze firma. Wij betreuren dit zeer en doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen. In mijn bovenstaande bericht staan alle instanties waarbij je je kunt melden. ^Lana