Webwinkelkeur

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWebwinkelkeur
Edward van den Berg asked 2 jaar ago
Koopjemobiel.nl claimt aangesloten te zijn bij webwinkelkeur.nl Echter, deze is niet terug te vinden op de webwinkelkeur.nl site Ik verneem graag of ze wel of niet aangesloten zijn aangezien we een geschil hebben met koopjemobiel.nl We hebben nl airtags besteld en betaald bij bestelling en deze zijn niet geleverd. Na het cancellen van de order is ook het geld niet geretourneerd. Dit is al meer dan een maand geleden
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hoi Edward. Erg vervelend dat je jouw bestelling niet geleverd hebt gekregen 😣 Koopjemobiel is een korte tijd lid van ons keurmerk geweest, maar vanwege klachten hebben we het lidmaatschap beëindigd. Koopjemobiel is dus geen lid meer van ons keurmerk. Op hun ledenpagina staat deze informatie vermeldt. In jouw huidige situatie kan ik helaas niets voor jou betekenen. Gelukkig zijn er andere partijen die jou wél kunnen helpen. Ik adviseer je daarom om het volgende te doen: Ik hoop dat jouw klacht snel opgelost wordt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella
Peter answered 12 maanden ago

KOOPJEMOBIEL ZIJN CRIMINELEN.

ZE LATEN JE BESTELLEN WAARNA JE GEEN CONTACT MET ZE KUNT KRIJGEN EN JE GEEN GOEDEREN GELEVERD KRIJGT!

JE KRIJGT JE GELD OOK NIET TERUG!!!

NIET BESTELLEN BIJ KOOPJEMOBIEL!!!!!!

caleni Staf answered 12 maanden ago
Goedemorgen Peter, Wat een vervelende situatie. Helaas is Koopjemobiel bij ons bekend, daarom hebben wij in september 2022 al een misbruikmelding geplaatst op onze website. Deze vind je https://www.webwinkelkeur.nl/meldingen/www-koopjemobiel-nl/.
SvA answered 7 maanden ago

Helaas lees ik deze recensie te laat. Ze hebben mij ook in de maling genomen.  Ze laten je eerst betalen en vervolgens wordt er niets geleverd.  Op vele e-mails krijg ik niet 1 reactie.

Erik answered 5 maanden ago

Oplichters!!!

Marc Staf answered 5 maanden ago

Dag Erik,

Wie zijn oplichters? Bedoel je Koopjemobiel.nl?