Skip to content

Widget border weghalen

DWQA QuestionsCategorie: TechniekWidget border weghalen
Koen asked 2 weken ago
Beste Webwinkelkeur,
Voor mijn nieuwe website wil ik deze widget inzetten; een donkere widget die zou moeten blenden met het design van mijn footer. Echter wordt er een witte border in de iFrame om het HTML element met deze class geplaatst: wwk-widget–new_button_stars
Aangezien het een iFrame is kan ik dit niet weghalen met CSS, ook zie ik de optie niet binnen de widget editor van Webwinkelkeur. Is er een manier waarop ik deze border kan verbergen, of de kleur hiervan kan aanpassen?
Het gaat om deze widget:
<iframe src=”https://dashboard.webwinkelkeur.nl/webshops/widget_html?id=1207136&layout=new_button-stars&theme=dark&color=%23212b36&show=yes&view=slider&amount=6&width=auto&width_amount=270px&height=45px&interval=5000&language=nld&#8221; scrolling=”no” class=”wwk-widget-iframe wwk-widget–new_button-stars–dark wwk-widget–has-tooltip–default” style=”border: 0; height: 45px!important; width: 100%!important;”>
</iframe>

Alvast bedankt!
Koen

2 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 2 weken ago
Beste Koen,
Als je achter </Iframe> De CSS code typt zou je de kleur kunnen veranderen. Hieronder is een voorbeeld van deze code:
<style type=”text/css”>
.wwk-widget–new_button_stars {
border: 1px solid red;
}
</style>

Koen answered 2 dagen ago
Dag Ismail,
Dat werkt helaas niet, omdat je het iFrame niet kunt targetten met CSS. Met de CSS regel die jij voorstelt pak je alleen het <iframe> element zelf, maar niet de elementen die binnen de iFrame staan.
Is er geen andere mogelijkheid? Hiermee kan ik helaas mijn doel niet bereiken.
Koen

Je antwoord