Goedemiddag,
Ik heb een vraag over wie er aansprakelijk is bij vermissing van het pakket bij retourzending. In dit geval heb ik voor de klant een retourzegel aangemaakt die ik verreken met het terug te storten bedrag. De retourzending betaalt de klant dus zelf, maar ik bied als service wel aan om de verzendzegel voor de klant te maken. Dit is overigens een keuze. Nu is deze betreffende retourzending dus kwijt geraakt bij de verzendpartij.
Ik denk dat ik (de webshop) niet aansprakelijk ben voor vermissing van de retourzending van de klant. Dit klopt toch?
Bedankt alvast!
Met vriendelijke groet,
Judith Brusche
My Little Carpet
My Little Carpet
1 Antwoorden
Beste Judith, bedankt voor je mail. In geval van retour is de klant altijd verantwoordelijk voor de zending: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/wat-je-moet-weten-over-online-bestellingen-retourneren/#:~:text=De%20verzender%20is%20in%20principe,is%20de%20klant%20dus%20aansprakelijk. Hoop dat ik hiermee je vraag heb kunnen beantwoorden! ^Lana
Je antwoord