Wil al even van mijn pakket afmelden

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWil al even van mijn pakket afmelden
Juul asked 3 jaar ago
Beste,   Ik had 4 maanden geleden gevraagd hoe ik me moet afmelden van Webwinkelkeur maar ik kreeg alleen antwoord hoe ik individuele websites moest afsluiten. Graag zou ik willen weten hoe ik het moet afsluiten omdat ik al een half jaar er geen gebruik van maak.    Juul
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hallo Juul, vervelend dat je geen antwoord hebt gehad op jouw vraag. Excuses voor het ongemak! Als je wilt mag je mij een screenshot van jouw eerdere vraag sturen dan kijk ik graag voor je na of ik iets voor je kan betekenen qua opzegdatum.

Jammer dat je jouw lidmaatschap stop zet en dat we afscheid van je moeten nemen. Hieronder lees je hoe je jouw lidmaatschap kunt stopzetten. 1. Log in op jouw Dashboard (als je jouw inloggegevens niet meer weet, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’). 2. Klik in het menu op Webwinkels en selecteer de betreffende webwinkel 3. Scrol naar beneden en klik op Webwinkel Opzeggen Wanneer je bovenstaande stappen hebt ondernomen wordt er een nieuw scherm geopend waarin je de reden van opzegging kunt noteren. In dit scherm wordt ook gevraagd naar de datum van opzegging. Let op; dit datum veld werkt op Amerikaanse wijze (jjjj/mm/dd).

Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella
Juul answered 3 jaar ago
Hallo Nizella,    Ik hoef niet het geld terug van de vorige betalingen omdat ik zelf ook niet echt erachter na ben gegaan, maar ik zie dat ik net betaald heb van 17 juni tot september misschien die wel?
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hoi Juul, bedankt voor jouw terugkoppeling en fijn dat je er meteen een screenshot bij hebt gestuurd. Ik zie dat mijn collega Caleni destijds heeft uitgelegd hoe je het lidmaatschap stop kunt zetten. Helaas kan ik daarom niets voor je betekenen wat betreft een creditering. Groeten Nizella