wix

Dylan Vollebregt asked 2 jaar ago
Kan ik dit combineren met Wix?
Marc Staf answered 2 jaar ago

Dag Dylan,

Voor Wix hebben we op dit moment nog geen kant-en-klaar module, we zijn hier druk mee bezig. Maar ook zonder deze module is het mogelijk ons keurmerk goed te integreren met je website. Hoe dit werkt, lees je hier.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Dylan,   In de afgelopen maanden zijn wij bezig geweest met het bouwen van een WIX module. Deze is inmiddels live!   Op deze pagina kun je er meer over lezen.
dylan answered 2 jaar ago
Super! Nu bezig om het via de website van Wix toe te voegen, alleen kan ik geen webwinkel selecteren..? (WebwinkelKeur Wix-extensie)
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Hoi Dylan,   Als ik het goed begrijp ben je bij Stap 3 van de volgende installatiestappen:

Integratie Wix module voor WebwinkelKeur 1: Log in op de installatiepagina van het WebwinkelKeur Dashboard.  Kies Wix als software en volg de link onder stap 1. 2: Klik op ‘Add to Site’ 3: Selecteer de gewenste website en klik op ‘toevoegen’ 4: Selecteer de webwinkel en geef aan bij welke orderstatus er uitnodigingen moeten worden aangemaakt. 5: Kies het aantal dagen waarna de uitnodiging verzonden moet worden. Dit is het aantal dagen na het plaatsing van de bestelling. We raden aan deze periode altijd langer te nemen dan jouw levertijd. Is je levertijd 3 dagen, stel dan bijvoorbeeld de uitnodiging na 5 dagen in. Zo weet je zeker dat de klant de bestelling al in huis heeft. 6: Klik op ‘Opslaan’. De koppeling is nu actief.   Omdat de installatie hoort te plaatsvinden na goedkeuring kan dit proces momenteel nog geblokkeerd zijn. Zodra je webwinkel is goedgekeurd heb je toegang tot de installatiestappen via het WebwinkelKeur Dashboard.
Kim Spook answered 1 jaar ago

Geachte Heer/Mevrouw,
Ik kan de wix integratie module nergens meer vinden.
En begrijp ook niet hoe ik het zonder moet doen,
Kun je helpen?

Groetjes!

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Kim,

Helaas is de WIX-module op het moment niet beschikbaar, dat is de reden waarom je deze niet kunt vinden.

Kim Spook answered 1 jaar ago

Dag Marc,
Kan ik dan wel reviews verzamelen voor mijn website?
Of is de combinatie van Webwinkelkeur en Wix niet te doen?

Groetjes!

Marc Staf answered 1 jaar ago

Automatisch uitnodigingen versturen is dan niet mogelijk, dit kun je wel handmatig doen. De Sidebar, Widget en Banners kunnen wel gewoon op je website gezet worden.

Het is dus niet ideaal, maar het kan wel.

Draw answered 11 maanden ago

eerst wel beschikbaar en nu niet meer? Hoezo?

Marc Staf answered 11 maanden ago

Dat klopt, onze developers hebben een koppeling gemaakt, maar deze werkt op het moment helaas niet meer.

Draw answered 11 maanden ago

dus het heeft geen zin om webwinkelkeur te pakken als je een wix webshop hebt?

Marc Staf answered 11 maanden ago

Jawel, dan zou het via een API-koppeling kunnen of dat je handmatig uitnodigingen verstuurd. API-documentatie vind je hier.

Jente answered 10 maanden ago

Hoi! Is hier ondertussen al een oplossing voor gevonden?

Ik ben niet zo handig met API\'s...Thanks!

Marc Staf answered 10 maanden ago

Helaas niet, de plugin voor Wix werkt nog altijd niet.

Draw answered 9 maanden ago

Wanneer komt de Wix plugin? Zo moeilijk kan het toch niet zijn als die er in het verleden wel is geweest?..

Kim Staf answered 9 maanden ago

Goedemorgen,

Goed dat je hiernaar vraagt. Op dit moment is de plug-in nog niet beschikbaar. Ik raad je aan om onze socials en je dashboard in de gaten te houden voor eventuele veranderingen van onze plug-ins.

^^ Kim

draw answered 9 maanden ago

Heb je enig idee wanneer deze wel weer beschikbaar komt?

Kim Staf answered 9 maanden ago

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Hier kan ik je helaas nog geen reactie op geven.

^^ Kim