Skip to content

wix

angela asked 6 maanden ago
Zijn de reviews ook eenvoudig binnen Wix te configureren? Ik ziet Wix niet in het lijstje met shopsoftware staan..
Vraagtags:

11 Antwoorden
caleni Staf answered 6 maanden ago
Beste Angela,

Bedankt voor je bericht.

Het klopt dat deze niet tussen het lijstje met koppelingen staat, omdat wij deze momenteel nog niet voor WIX hebben. Mochten hier veel vraag naar zijn, dan zouden wij deze in de toekomst wellicht kunnen bouwen,

Wat betreft je vraag over het configureren van reviews binnen WIX. Je kunt de API gebruiken, alleen weten wij niet welke mogelijkheden WIX biedt om zelf code toe te voegen. Als je HTML kunt toevoegen, kun je in principe ook onze uitingen toevoegen (banners sowieso, misschien de sidebar).

Om uitnodigingen te versturen, zal je deze moeten integreren met onze API. Een automatische koppeling om reviews te versturen is er sowieso (nog) niet.
Hopelijk heb ik je vraag zo beantwoord.

Ana Bojadziev answered 3 maanden ago
Is dit nog steeds het geval? Ik heb ook een wix webshop
Alvast bedankt

Ana

caleni Staf answered 3 maanden ago
Hoi Ana,

Hierin is inderdaad nog niets veranderd.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel deze gerust!

angela answered 3 maanden ago
Jammer, ik zit er echt op te wachten en volgens mij dus meer met mij 😉

caleni Staf answered 3 maanden ago
Hoi Angela, goed dat je het nogmaals aangeeft. Ik ga het nogmaals aangeven bij ons development team. Hopelijk kunnen zij jullie op korte termijn goed nieuws brengen, maar hierin kan ik helaas niets beloven

Kyra answered 2 maanden ago
Hoi, inderdaad, er is veel vraag naar Webwinkelkeur op Wix.
Hoop dat het asap kan!!

Kyra answered 2 maanden ago
Het is trouwens wel mogelijk! Zojuist gelukt om te installeren. Je moet alleen zelf de HTML-code erin plakken. In je wix-site voeg je een widget in, daarin kan je eigen HTML code invoeren. Op deze site van Webwinkelkeur kun je de html-codes vinden, je kopieert en plakt ze, je moet alleen je shop-ID invoeren in de code, dat staat ook duidelijk vermeld. Succes!

Timmy answered 2 maanden ago
Ik wil ook heel graag dat er een makkelijkere integratie komt voor Wixsites.
Tip voor team development+marketing: wellicht kan er een poll komen op de website, zodat er gemeten kan worden hoeveel animo hiervoor is. Wellicht iets duidelijker dan in het forum .
Ik hoop snel op goed nieuws!
Groetjes,
Timmy

caleni Staf answered 2 maanden ago
Goedemorgen Timmy,

We zijn het helemaal met je eens! We verzamelden al alle aanvragen hiervoor, maar ik heb je bericht nogmaals doorgezet naar ons team, wellicht dat we inmiddels genoeg animo hebben om een connectie te gaan bouwen. Dit zal natuurlijk nog wel wat tijd in beslag nemen. Mocht het er aan zitten te komen, dan laten we dit uiteraard weten!

Timmy answered 1 maand ago
Hi!
Bedankt voor je bericht, Caleni. Ik heb de sidebar inmiddels ook op mijn website gekregen met Google Tag Manager. Hele makkelijke tool die het super makkelijk maakt om de sidebar te implementeren. Veel makkelijker dan DEV-modus van Wix. Wellicht dat jullie deze link kunnen gebruiken om Wix klanten te instrueren, misschien een stappenplan hoe je GTM koppelt aan je Wixsite? (dit is echt slechts 5 min werk).

Indien nodig help ik jullie er graag bij!
Groet

caleni Staf answered 1 maand ago
Goedemiddag Timmy,

Bedankt voor het meedenken en de tip. Ik heb je bevindingen doorgegeven aan onze technische dienst.

Mochten we je hulp nog nodig hebben, dan weet ik je te vinden

Nog een prettige dag verder!

Je antwoord