Skip to content

wix

Dylan Vollebregt asked 6 maanden ago
Kan ik dit combineren met Wix?
4 Antwoorden
Marc Staf answered 6 maanden ago

Dag Dylan,

Voor Wix hebben we op dit moment nog geen kant-en-klaar module, we zijn hier druk mee bezig. Maar ook zonder deze module is het mogelijk ons keurmerk goed te integreren met je website. Hoe dit werkt, lees je hier.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

Ismail Akhan Staf answered 2 maanden ago
Beste Dylan,   In de afgelopen maanden zijn wij bezig geweest met het bouwen van een WIX module. Deze is inmiddels live!   Op deze pagina kun je er meer over lezen.
dylan answered 2 maanden ago
Super! Nu bezig om het via de website van Wix toe te voegen, alleen kan ik geen webwinkel selecteren..? (WebwinkelKeur Wix-extensie)
Ismail Akhan Staf answered 2 maanden ago
Hoi Dylan,   Als ik het goed begrijp ben je bij Stap 3 van de volgende installatiestappen:

Integratie Wix module voor WebwinkelKeur 1: Log in op de installatiepagina van het WebwinkelKeur Dashboard.  Kies Wix als software en volg de link onder stap 1. 2: Klik op ‘Add to Site’ 3: Selecteer de gewenste website en klik op ‘toevoegen’ 4: Selecteer de webwinkel en geef aan bij welke orderstatus er uitnodigingen moeten worden aangemaakt. 5: Kies het aantal dagen waarna de uitnodiging verzonden moet worden. Dit is het aantal dagen na het plaatsing van de bestelling. We raden aan deze periode altijd langer te nemen dan jouw levertijd. Is je levertijd 3 dagen, stel dan bijvoorbeeld de uitnodiging na 5 dagen in. Zo weet je zeker dat de klant de bestelling al in huis heeft. 6: Klik op ‘Opslaan’. De koppeling is nu actief.   Omdat de installatie hoort te plaatsvinden na goedkeuring kan dit proces momenteel nog geblokkeerd zijn. Zodra je webwinkel is goedgekeurd heb je toegang tot de installatiestappen via het WebwinkelKeur Dashboard.
Je antwoord