DWQA QuestionsCategorie: Questions[WooCommerce] Kan ik een klant zijn beoordeling laten aanpassen nadat ik de klant heb gecontacteerd?
Max asked 3 jaar ago
Stel een klant laat een 1-ster beoordeling achter omdat het product kapot is aangekomen. Wij contacteren de klant, lossen het netjes op, tot tevredenheid van de klant. Vervolgens willen wij logischerwijs de klant zijn beoordeling laten aanpassen. Dit moet mijn inziens kunnen met één druk op de knop waarbij de klant opnieuw een beoordelingsverzoek krijgt met de mogelijkheid zijn beoordeling te updaten. Dit is bijvoorbeeld ook mogelijk als verkoper bij bol.com en dat doet bol.com natuurlijk niet zomaar. Kan ik een klant zijn beoordeling laten aanpassen nadat ik de klant heb gecontacteerd? Zo nee, is dit mijn inziens een hele belangrijke functie die ontwikkeld zou moeten worden.
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hoi Max, goed dat je hiernaar informeert. Wat fijn dat jullie het onderling hebben opgelost en dat jouw klant de review wilt aanpassen. Het zou inderdaad een gemis zijn als deze functie niet bestond. Gelukkig bestaat deze functie wél en kan jouw klant zijn of haar review aanpassen :D Jij kunt zelf een aanpas link sturen, hoe je dit doet lees je hier. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op via info@webwinkelkeur.nl. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een hele mooie dag toe. Groeten Nizella