Goedemorgen,
Wanneer ik een zakelijk telefoonnummer wil / bij u aanvraag, moet ik dan middels KPN oid een vaste lijn aanvragen?? Hoe gaat eea in zijn werk?
Ik verneem graag van u.
mvg.,
Wouter van den Berg
5 Antwoorden
Beste Wouter,
Bedankt voor jouw mail. Onze telefoonservice kan je zien als een doorschakeldienst. Als jij zelf een telefoonnummer hebt, of die nou zakelijk of prive is, kan je ervoor zorgen dat alle telefoontjes naar het nummer dat je van ons krijgt worden doorgeschakeld naar jouw eigen nummer. Klanten zien dan dus nooit jouw nummer, maar alleen het nummer dat je van ons hebt gekregen. Overigens krijg je die niet letterlijk van ons. Wij bieden de dienst aan via een externe aanbieder. Via ons dashboard kan je wel instellen dat het nummer bijvoorbeeld alleen beschikbaar is tijdens kantooruren.
Wil je meer weten over onze telefoonservice, dan kan je ook hier kijken: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/meer-diensten/telefoonservice/
Groet, Asoka
Okey, aangevraagd, wanneer ontvang ik het nummer etc?
Ik verneem graag van u.
Hartelijke groet,
Wouter van den Berg
BerBay
Beste Wouter,
Bedankt voor jouw mail. Dit kan ongeveer vijf dagen duren.
Groet, Asoka
Is er al iets bekend mbt mijn aangevraagde telefoonnummer?
Ik verneem graag van u.
Hartelijke groet,
Wouter van den Berg
BerBay
Beste Wouter,
Ik zie dat je wel prepaid tegoed hebt overgemaakt, maar nog niet daadwerkelijk het nummer hebt aangevraagd. Dat heb ik nu voor je gedaan. Als je nu in het dashboard kijkt onder 'telefoonservice', zie je dat het werkt. Je kan nu alles gaan instellen.
Groet, Asoka
Je antwoord