Direct Kweken

Direct Kweken

Welkom op de grootste en goedkoopste online kweek en urban gardening shop binnen Europa Direct Kweken! Wij zijn de go-to shop voor urban gardening (geen growshop!). Wij geloven dat iedereen moet kunnen profiteren van onze laagste prijzen garantie en uitstekende leveringsvoorwaarden voor de grote merken! Vandaag besteld, morgen al kweken*. Wij zijn geen growshop, en daar willen wij graag wat duidelijkheid in brengen.
5,2
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Channel
    Review voor Direct Kweken

Lekker vlotjes en knappe site! Zeer zeker een aanrader.

• Adrie
    Review voor Direct Kweken

Voor mij een zeer goede ervaring en super snel in huis!

• Hoe beoordeel je Direct Kweken?

• Marcel Steenal
    Review voor Direct Kweken

Goeie uitleg gekregen, vlotte bestelling, vlotte levering. Nog iets te vroeg om te oordelen over de kwaliteit, maar het lijkt dik in orde.

• Piet Jansen
    Review voor Direct Kweken

Top winkel en lekker snel geleverd.

• John

Nakomen wat is toegezegd

• Remco
    Review voor Direct Kweken

Enorm slechte communicatie !! Reageren nergens op ! Na een maand nog niets binnen ! Hier niet bestellen ! Zeer af te raden. Eerste stap gezet er een procedure van te maken ! 1e mail en brief zijn de deur uit ben benieuwd wanneer deze eikel over de streep komt met het bedrag wat ik betaald heb van 574,95 ! Anders zie ik je over een tijdje wel in de rechtbank !

• Rob
    Review voor Direct Kweken

Een uur na mijn geplaatste bestelling (Maandag) een telefoontje ontvangen dat er een product niet voorradig was en deze zou donderdag binnenkomen. Ik heb gezegd dat ik best twee a drie dagen kan wachten en anders of de bestelling donderdag alsnog zonder het product verzonden kon worden. Was geen probleem werd gezegd. Boven verwachting is de bestelling compleet binnen gekomen op de donderdag dat hun het ontbrekende product binnen zouden krijgen. Zeer keurig op tijd en goed gecommuniceerd. Een goede review waard dus.

• Christoph
    Review voor Direct Kweken

20 dagen wachten op bestelling van over de 700 € zonder communicatie over de vertraging, Of gelijk wat
    Ik vind het maar niks
    Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren
    edit: na 2 zendingen nog aan 150 euro te kort van mijn bestelling.
    als je de winkel telefonisch kan bereiken dan hebben ze alles in stok en sturen ze het direct u kant op als je ze gelooft. en wat ik ook niet snap is dat ik hun moet vertellen wat ik al heb gekregen en wat niet???? ik bel van uit het buitenland en heb al bijna 10 euro kosten van aan de wachtlijn te hangen wachten
    het is nu 31 dagen na bestellings dag
    150 euro is 150 euro en die gaan ze mij terug storten of mij mijn goederen afleveren zonder te zeveren (we gaan het vandaag in orde maken)
    Edit 2: gisteren opnieuwe gebeld 03/09/20 met de vraag waarom ik het laaste van mijn bestelling nog niet gekregen heb? terwijl er mij is belooft dat ik alles zou ontvangen voor het wiekent
    Ik heb opnieuw een belofte gekregen u ontvangt alles nog voor het wiekent is 🤪🤪🤪🤪
    Ik word er gek van van gans die winkel

• C. v.d. L.
    Review voor Direct Kweken

Dit is gewoon bullshit, zit al 2 weken te wachten op producten die allemaal tot op de dag van vandaag op de website staan met 'vandaag besteld voor 13.00uur, morgen in huis'. Geen communicatie, geen reactie, en natuurlijk het eeuwige COVID excuus op elke pagina op de website. De status van mijn bestelling staat nu al 1 week op 'wordt ingepakt en opgehaald door DPD', maar verder hoor of zie je niets. Berichten achter laten via het contactformulier wordt niet op gereageerd, en dit bracht bij de de reviews. Aha. Het is de modus operandi van deze webshop. Keurmerk onwaardig.

• debaere yvan
    Review voor Direct Kweken

na een maand nog niets gekregen meerdere mails gestuurd

Antwoord van Direct Kweken

Beste Yvan,

Wij hebben per mail contact gehad en de tent die u besteld heeft is al tijden niet leverbaar. Inmiddels is deze weer binnen en ook aan u verzonden. Uiteraard hadden wij dit ook veel sneller gewenst, maar de fabrieken van Secret Jardin hebben lange tijd stil gelegen in de COVID tijd. Sorry hiervoor.