Keurmerk en reviews voor webshop

Keurmerk inclusief reviewsysteem

Vertrouwen is een erg belangrijk onderdeel om bezoekers van je webshop over te halen om te bestellen. Een keurmerk voor je webshop kan hierbij helpen. WebwinkelKeur biedt klanten extra zekerheid. Dit doen wij door een juridische controle te combineren met reviews, eerst gecontroleerd door ons op papier, daarna door jouw klanten in de praktijk. Dit levert je een aanzienlijk hogere omzet op. Wij proberen continu te innoveren en zijn onze prijzen toegankelijker dan elders.

logo webwinkelkeur

Erkend webshop keurmerk

Naast verhoging van je omzet heeft ons keurmerk meer voordelen. Als lid van WebwinkelKeur kun je gratis gebruik maken van juridische voorbeelddocumenten, bemiddelen we bij geschillen en kun je bij ons terecht voor gratis juridisch advies. WebwinkelKeur is een bekend keurmerk, al meer dan 18.000 webwinkels deden bij ons een aanmelding. Deze webwinkeliers beoordelen ons gemiddeld met een 9.6! Niet voor niets is het WebwinkelKeur het snelst groeiende keurmerk!

Compleet reviewsysteem

Naast een webshop keurmerk is WebwinkelKeur ook een volledig reviewsysteem. Het klantbeoordelingssysteem is zo gebouwd dat de ervaringen gedeeld worden met Google. Dit kan hiermee indirect leiden tot betere vindbaarheid van je webwinkel. Lees meer over klantbeoordelingen.

keurmerk en reviews van webwinkelkeur
Verschillende interactieve uitingen beschikbaar

Toegankelijke prijzen: €10,- per maand

Het keurmerk is voor iedereen toegankelijk die voldoet aan de gedragscode. De kosten bedragen € 10,- per maand. Voor dit bedrag krijg je een zeer compleet webwinkel keurmerk inclusief klantbeoordelingen en geschillencommissie. Meerwaarde voor jou en jouw klanten!

Voordelen registratie WebwinkelKeur:

Unieke integraties

Het WebwinkelKeur is eenvoudig te installeren, we bieden niet enkel een statisch logo, maar zorgen voor een diverse mooie integraties. Hierdoor is het rendement van ons keurmerk hoger dan bij concurrenten. Je kiest zelf of je alleen ons logo wilt plaatsen of bijvoorbeeld ook de laatste reviews wilt weergeven op jouw webshop. Bekijk enkele voorbeelden.

interactieve sidebar webwinkelkeur
Interactieve sidebar met mouse-over