Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Keurmerk voor webshop

Vertrouwen is een erg belangrijk onderdeel om bezoekers van je webshop over te halen om te bestellen. Een keurmerk voor je webshop kan hierbij helpen. Stichting WebwinkelKeur biedt klanten extra zekerheid. Dit doet WebwinkelKeur door een juridische controle door ons te combineren met klantbeoordelingen, eerst gecontroleerd door ons op papier, daarna door jouw klanten in de praktijk. Dit levert je een aanzienlijk hogere omzet op. Stichting WebwinkelKeur probeert continu te innoveren en is tevens het enige echte non-profit keurmerk voor je webshop, hierdoor betaal je bij ons aanzienlijk minder dan elders.

Erkend keurmerk

EmotaNaast verhoging van je omzet heeft ons keurmerk meer voordelen. Als lid van WebwinkelKeur kun je gratis gebruik maken van juridische voorbeelddocumenten, bemiddelen we bij geschillen en kun je bij ons terecht voor gratis juridisch advies. WebwinkelKeur is een bekend keurmerk, al meer dan 10.600 webwinkels deden bij ons aan aanmelding. Deze webwinkeliers beoordelen ons gemiddeld met een 9.7! Niet voor niets is het WebwinkelKeur het snelst groeiende keurmerk en zijn we Europees erkend door de Europese e-commerce en Omni Channel Trade Association.

Complete klantbeoordelingen tool

Naast een keurmerk is het WebwinkelKeur ook een volledige klantbeoordelingen tool. Het klantervaring systeem is zo gebouwd dat de ervaringen gedeeld worden met Google. Dit kan hiermee indirect leiden tot betere vindbaarheid van je webwinkel. Bekijk ook onze korte introductie film of lees meer over klantbeoordelingen.

€8,95 per maand

Het keurmerk is voor iedereen toegankelijk die voldoet aan de gedragscode. De kosten bedragen € 8,95 per maand. Voor dit bedrag krijgt u een zeer compleet webwinkel keurmerk met geschillencommissie. Meerwaarde voor jou en jouw klanten.

Voordelen van registratie bij WebwinkelKeur

• Alleen betalen wanneer je goedgekeurd wordt
  • Gratis onafhankelijke geschillenbehandeling
  • Complete klantbeoordelingen tool
  • Verhoog het vertrouwen in je webwinkel

Slechts 8,95 euro per maand!

Direct aanmelden bij WebwinkelKeur

Unieke integraties

Het WebwinkelKeur is eenvoudig te installeren, we bieden niet enkel een statisch logo, maar zorgen voor een diverse mooie integraties. Hierdoor is het rendement van ons keurmerk hoger dan bij concurrenten. Je kiest zelf of je alleen ons logo wilt plaatsen of bijvoorbeeld ook de laatste klantbeoordelingen wilt weergeven op jouw webwinkel. Bekijk enkele voorbeelden.

Interactieve mouse-over

Interactieve sidebar met mouse-over