Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Uitnodigen tot delen ervaring

Automatisch meer respons

Het uitnodigen van jouw klanten tot het delen van hun ervaring is erg belangrijk. Zo voorkom je dat alleen de mensen die ontevreden zijn een ervaring plaatsen. Meer klantervaringen geven dan ook een beter beeld van jouw webwinkel. Ook zien nieuwe klanten dat anderen ook besteld hebben en zullen deze zelf ook eerder bestellen.
customerreviews
Met onze koppelingen ontvangen jouw klanten automatisch een uitnodiging nadat ze het product ontvangen hebben. Je stelt zelf eenvoudig in op welk moment dat gebeurt, bijvoorbeeld 5 dagen na verzending van het product, het moment kun je zelf instellen. Tevens kun je de tekst van de uitnodiging zelf aanpassen en indien gewenst ook een herinnering instellen. Geef tevens aan of klanten enkel de eerste bestelling een uitnodiging ontvangen of na iedere bestelling.

Uniek daarbij is dat we het erg laagdrempelig maken voor klanten om een beoordeling achter te laten door veel informatie automatisch in te vullen en beoordeling binnen de emailclient mogelijk te maken.

Voor vrijwel alle veel gebruikte webwinkel software waaronder Magento, OpenCart, Prestashop, WordPress, Lightspeed, Shoptrader, Shoppagina, Shopify, Mijnwebwinkel, CCVshop, Myshop, Hikashop, Virtuemart, Drupal, Luondo en Zen-Cart hebben we al een kant-en-klare module beschikbaar, maar ook het handmatig beheer van uitnodigingen is mogelijk. Voor het gebruik van de uitnodigingen hebben we een limiet van 1000 uitnodigingen per maand, dat is genoeg voor meer dan 30 bestellingen per dag. Heb je toch meer nodig, neem dan even contact met ons op.

Het zelf bouwen van eigen integraties is tevens mogelijk via onze uitgebreide API.

Direct aanmelden bij WebwinkelKeur  
Voorbeeld van e-mail uitnodiging: Klanten worden uitgenodigd om te klikken

Voorbeeld van e-mail uitnodiging: Klanten worden uitgenodigd om te klikken