Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Klantbeoordelingen verzamelen

Verzamel automatisch klantbeoordelingen

Ons systeem stuurt geheel automatisch een uitnodiging per e-mail. Je bepaalt zelf wanneer deze e-mail wordt verzonden, bijvoorbeeld 5 dagen na verzending van het pakketje.

Interactieve e-mails

Onze e-mails zijn zo gemaakt dat het beoordelen erg laagdrempelig is. Met 1 klik kan de klant een beoordeling geven. Wij halen automatisch het bestelnummer, e-mailadres en de klantnaam uit je webwinkel software.

Nieuwe technieken

Wij gebruiken de nieuwste technieken. Zo is het voor jouw klant mogelijk om binnen GMAIL zijn beoordeling te schrijven zonder GMAIL te verlaten.

Negatieve beoordelingen in Quarantaine

Om misbruik te voorkomen worden negatieve beoordelingen 14 dagen in quarantaine geplaatst. Dit geeft jou de tijd om problemen op te lossen of onterechte beoordelingen bij ons te melden.

Goede onafhankelijke moderatie

Ontvang je een onterechte beoordeling (bijvoorbeeld van een concurrent)? Dan hebben we een goed en eerlijk moderatie proces. Zo houden we het systeem eerlijk voor zowel consument als webwinkelier.

Koppel beoordelingen uit externe bronnen

Heb je elders ook enkele reviews verzameld? WebwinkelKeur maakt het eenvoudig mogelijk externe bronnen met klantbeoordelingen te koppelen. We berekenen dan jouw gemiddelde klantbeoordelingen aan de hand van beoordelingen verzameld bij ons en elders.

Te koppelen met elke webwinkel

We hebben koppelingen beschikbaar voor alle veelgebruikte webwinkel software. Geen koppeling voor jouw systeem? Dan bouw je zelf eenvoudig een koppeling middels onze API.