Fittersweg 1
3257LD Ooltgensplaat
0650208890
KvK 72055480

M.H.M. beoordeelde op 2019-04-08

Wat zijn wij goed geholpen! Eerst zonder problemen een proefritje gemaakt, om te kijken of het geschikt was voor onze dochter, en JA! natuurlijk daarna gelijk mee kunnen nemen! Bedankt voor de klantvriendelijkheid! Hier word lekker rondgereden in elk geval!

aron slingerland beoordeelde op 2019-04-05

super goeie service, snel in huis. betrouwbare verkoper, super goed product.

Jarieke beoordeelde op 2019-04-03

Betrouwbare verkoper. Reageert snel op e-mails en is beschikbaar voor vragen. Zeer tevreden!