Kerkmeesterstraat 195
2645LK Delfgauw

Trustpilot 1332 9,4
Google Plus/Places - 9,0

Koenraad beoordeelde op 2018-11-06

simpel : downloaden, inmiddels kwam de productcode aan in mail, installeren, alles OK

C huang beoordeelde op 2018-11-04

Soraya beoordeelde op 2018-10-08

Verbazingwekkend goed! Mijn bestelde Office Home and Student was niet meer op voorraad dus hebben ze mij een Office 2016 Professional Plus in de plaats gegeven voor dezelfde prijs. Ik had hier helemaal geen ervaring mee en was dus eerst een beetje onzeker maar alles is perfect verlopen en ik kan nu van Office genieten voor een super voordelige prijs!

ethan janssens beoordeelde op 2018-09-10

J.H. beoordeelde op 2018-08-27

Henk beoordeelde op 2018-08-23

Uitstekend.

david beoordeelde op 2018-08-23

werkt prima, snelle mail.. prima service

Mikhail beoordeelde op 2018-08-22

Strangely ok, finally.

Luc beoordeelde op 2018-08-20

Er zaten veel deuken in het doosje van mijn pakketje. Gelukkig is er niks in het doosje beschadigt.

Ronny beoordeelde op 2018-08-19

Vlotte en duidelijke website, bestelling (Office 2016 prof. plus) verliep vlekkeloos.
Onmiddellijk digitale levering via mail, en mijn installatie verliep goed.
Ik heb de plus versie gratis gekregen omdat de gewone versie niet in voorraad was.
Groeten, Ronny

lorenzo beoordeelde op 2018-08-15

Godelieve beoordeelde op 2018-08-15

Suzanne beoordeelde op 2018-08-15

Filip beoordeelde op 2018-08-15

prima, kon direct via de link aan de slag. Top dank je wel