Pakketboot 15G
3991CH Houten

6,4

Joep beoordeelde op 2019-08-16

Snelle levering alleen iets hogere verzend kosten dan gewend

Klaas beoordeelde op 2019-08-12

Na 1 uur besteld, toch de volgende dag al in huis!
Ik dacht helaas te laat te zijn bij het doen van mijn bestelling. Het was namelijk donderdag al na 2en. Ze adverteren met voor 1 uur besteld, binnen 1 dag verzonden, maar ik had het dus al de volgende dag binnen. Dat was een verrassing! Bedankt direct kweken! Super fijn!

Hoi Klaas,
Als het ons lukt de nieuwere bestellingen eerder te verzenden dan onze belofte, gaan we daar natuurlijk voor! Leuk te horen het je goed uitkwam en wat fijn dat het dan ook zo snel geleverd is.

Hopelijk tot de volgende keer en een mooie dag nog!

Maikel beoordeelde op 2019-08-12

Goede shop met een mooi assortiment. Had het de volgende dag netjes verpakt in huis :)

Dijkstra beoordeelde op 2019-07-20

Netpotjes besteld, iets binnen gekregen wat niet eens in de buurt kwam van het geadverteerde product! Verschillende mailtjes gestuurd en gebeld maar geen antwoord. Ik raad iedereen af te bestellen bij Directkweken.nl !!!! EDIT: ZE ZEGGEN GEEN MAIL TE HEBBEN GEKREGEN MAAR IK HEB 3 MAILS GESTUURD EN EEN AUTOMATISCHE MAIL TERUG GEKREGEN DIE AANGAF DAT IK ANTWOORD ZOU KRIJGEN!!!

Beste Dijkstra,

Wat vervelend te horen dat de netpotjes niet naar wens zijn. Wij hebben helaas geen mail van je ontvangen en je daarom zojuist gemaild. Mocht het wederom mis gaan met de mail kan je ons ook telefonisch bereiken op +31 (0)30 760 39 10 (maandag tm vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur)

Online Top Garden

Stefan beoordeelde op 2019-07-19

Ik heb Biobizz "grow"voeding bij hen besteld. Ik heb hele goede ervaring met dit middel. Echter de fles die ik van hen geleverd heb gekregen stinkt ondragelijk en is duidelijk verrot. En dat is ook aan mijn planten te merken inmiddels! Al weken verder. Ze zijn niet bereikbaar en reageren simpelweg niet op emails. Echt balen dit!

Beste Stefan,

Wat vervelend te horen dat de Biobizz voeding niet goed lijkt te zijn. Wij hebben alleen helaas geen mail van je ontvangen en je daarom zojuist gemaild. Mocht het wederom mis gaan met de mail kan je ons ook telefonisch bereiken op +31 (0)30 760 39 10 (maandag tm vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur)

Online Top Garden

Rob beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering. Ontzettend goede prijzen. Niet verder kijken en je spullen hier kopen !!

yannick beoordeelde op 2019-04-25

Worst experience ever! Waited almost 3 weeks for stuff to arrive. The order was NOT COMPLETE, and some stuff was DAMAGED. On about 10 mails, I only got answered one or two - only when I thread with cancelling the order, or going to police. I sent back 3 products, and I wait since over a month for my money !!
tomorrow I will go to police to make an official report if I still get no reply.

Erik Klavens beoordeelde op 2019-03-03

Deze webshop levert een erg goede service en hebben mij zeer goed geholpen met al mijn vragen. Zelfs wanneer ik meerdere keren per dag mailde haha. Jullie zien mij vaker hier.

Hoi Erik,
Geen enkel probleem hoor. Fijn dat je ons weet te vinden als je vragen hebt.
Fijne dag en tot de volgende keer!

Boze klant beoordeelde op 2019-01-07

Ik heb een product besteld en kreeg een ander die ik niet had besteld. Ok foutje van hun zou je zeggen. Ik heb hun direct gebeld, gemaild maar geen reactie op geen enkele manier. Nu zit ik met een product waar ik niks mee kan en bovendien is het een goedkoper product van dezelfde categorie dus ik voel me nu ook nog eens opgelicht. Achteraf naar de recencies gekeken en dit is geen toeval want meerdere klanten bevestigen dat hun hetzelfde is overkomen. Je betaald ergens voor met een duidelijk ordernr en prijs, je krijgt wat anders met een ander ordernr en lagere prijs. Als je vervolgens verhaal gaat halen geen enkele reactie dus wat moet ik dan concluderen dan dat het halve oplichters zijn. Ik heb al een paar keer besteld in het verleden maar nu durf ik niet meer want ik weet niet wat ik krijg en het zal een lagere waarde hebben dan de zure centen die je overmaakt naar dit bedrijf, en het ergste is dat ze gewoon niet reageren en dan voel je je gewoonweg genaaid. Dus lieve mensen bespaar je een hoop stress en gedoe en bestel hier niet!

Beste,
Ik zie dat u inmiddels contact heeft met mijn collega.
Natuurlijk lichten wij u niet op en is er gewoon een menselijke fout gemaakt, die wij uiteraard zsm voor u gaan oplossen.

U geeft aan ons gebeld te hebben, dan heeft u toch op onze voicemail gehoord dat wij vanwege extreme drukte niet goed bereikbaar waren? Dat hebben wij zo ingesteld om onder andere u onnodige stress te besparen.

pe haldema beoordeelde op 2018-12-08

slechte communicatie als die er al is word gewoon niet gereageerd op vragen
misleidende afbeeldingen,je krijgt niet wat je ziet en voor betaald heb.

Beste,

Ik zie geen onbeantwoorde mail van u in onze mailbox. Zou u ons (nogmaals) willen mailen naar info@directkweken.nl. Momenteel zijn wij gesloten, maar vanaf 2 januari zijn wij telefonisch bereikbaar vanaf 10 uur 's ochtends.

Melanie verhul beoordeelde op 2018-09-27

Gisteren mijn bestelling afgehaald. Fijn bedrijf en goede sfeer daar! Personeel vriendelijk, goede prijzen en een goed aanbod. See you soon!

Hoi Melanie,
Wat leuk te horen! Graag tot de volgende keer en tot die tijd succes. Mocht je nog ergens vragen over hebben, weet je ons te vinden.
Fijne avond!

Richard van Eijk beoordeelde op 2018-09-27

Zeer tevreden over dit bedrijf. Heb vorige week een order geplaatst en had deze de volgende dag al binnen. Er bleek iets kapot gegaan te zijn onderweg en dit is direct opgelost door ze en zelfs wat extra gekregen voor het ongemak. Super bedankt voor deze service!! Tot snel weer.

Patrick beoordeelde op 2018-09-03

Het begint allemaal goed bij dit bedrijf, levering redelijk snel. Totdat je wat terug wilt sturen. Binnen 10 dagen ma ontvangst betalen ze je terug “zeggen” ze. Het inmiddels al bijna 20 dagen geleden dat ze hun spullen retour gekregen hebben, maar mijn geld (150! Euro) terugstorten ho maar!! En op e-mails wordt slechts 1 malig gereageerd en daarna sturen ze gewoon niets meer. Tijd voor de rechtsbijstand dan maar.

Beste,
Ik zie dat het bedrag inmiddels aan u is teruggestort. Excuses dat dit zo laat verwerkt is.

Pieter beoordeelde op 2018-08-08

Ongelooflijke snelle en klantvriendelijke service. Toonbeeld voor velen !!!