Heimeriete 5

1922 beoordelingen

The Feedback Company 1903 9,1
Beslist.nl 2 9,0

Michael beoordeelde op 2019-06-03

Bestellen gaat gemakkelijk en de levering is snel. Telefonisch wordt over retourneren niet lastig gedaan, er wordt enkel gemeld dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Maar dan begint de ellende.
Inmiddels 2 maanden nadat ik mijn bestelling heb geretourneerd, is de betaling nog niet uit de systemen van Afterpay gehaald. Meerdere malen geprobeerd contact op te nemen, maar er wordt niet gereageerd. Ook Afterpay heeft meerdere pogingen gedaan, maar Hidxenonverlichting geeft niet thuis.
Wees verstandig en bestel liever bij een webshop die wel een correcte service biedt.

GerardK beoordeelde op 2019-05-17

Reageren niet op e-mails en telefonisch ook niet bereikbaar (meerdere keren geprobeerd). Ook de voicemail inspreken wordt niet op gereageerd. Ik zit met een paar lampen waar ik niets mee kan en terugsturen wordt op deze manier wel erg lastig gemaakt.

G. beoordeelde op 2018-12-19

Bestellen en leveren gaat goed. After service kennen ze niet!
Lampen is troep en ik zou ze niet gratis willen krijgen. 1 van de lampen was ook gescheurd in de voet.
Lampen terug gestuurd en dan hoor je niks meer. Email is soweiso zinloos, want daar wordt nooit op gereageerd (krijg je netjes een standaard bericht dat deze binnen 24 beantwoord wordt tenzij er technische storingen zijn). Nou kennelijk hebben ze altijd dus technische storingen want men reageert niet op e-mails!
Via de telefoon zijn ze wel bereikbaar (nadat je standaard eerst 5 min. moet wachten omdat je zogenaamd de 1ste in de wachtrij bent).......
Uiteraard krijg je dan een heel mooi verhaal te horen en dat de lampen van top kwaliteit zijn. Kennelijk is hun definitief van kwaliteit iets anders dan die van mij.

In ieder geval wacht ik nog steeds op mijn geld en ik vermoed dat ik andere stappen moet gaan ondernemen. Overigens als je review leest van mensen die producten retour hebben gestuurd is er daadwerkelijk ook echt niemand die binnen 14 dagen zijn geld retour heeft ontvangen.

Mensen wees gewaarschuwd en doe vooral geen zaken met dit bedrijf!!!!!

Marcel beoordeelde op 2018-12-08

Xenon besteld bleven knipperen waarop op advies van Marcel ontstoringskabels besteld.
Niet ontvangen marcel is het 2x vergeten. Nu wil ik het terugsturen is het op eigen kosten en ik weet niet of ik mijn geld ga terugkrijgen!

Via de mail reageren ze niet meer als je iets terug wilt sturen!!!

Made in China beoordeelde op 2018-11-02

2 maal lampen gekocht xenon Ds1, pasvorm slecht en Made in China.
Volgende keer toch maar gewoon wat meer uitgeven aan een kwaliteit lamp en merk.

Bjorn den Hamer beoordeelde op 2017-11-25

Xenon lampen aangemeld om te retourneren en opgestuurd op eigen kosten. Vervolgens krijg je wel betalingsherinneringen. We zijn nu een maand verder en weer een betalingsherinnering. Gelukkig heb ik het verzendbewijs natuurlijk nog.

Jan Mulder beoordeelde op 2017-09-18

Enige tijd geleden een xenon set besteld maar door problemen met de boordcomputer (naar later bleek) werkte dit niet goed. Door goed advies van de klantenservice en korting op een andere set (die wel goed werkt i.c.m. mijn auto) is dit netjes opgelost!

Sinnay beoordeelde op 2017-05-13

s'avond kit ultimate line besteld, twee dagen later al in huis, had dus nog tijd om.alles in te bouwen, heel gemakkelijk voor een C4 Cactus, en het resultaat mag er ook wezen. Ik heb de 12.000k besteld. Wat een topper, enkel zonde dat je voor technische vragen via mail moet en niet via de chat kan. Voor de rest topservice en kwaliteit

Rob van Wieren beoordeelde op 2017-03-30

Mooie, duidelijke website, goed produkten en een prima live chat!
Nu net voor de 2e keer besteld.
Vorige setje was de 7500K GP Thunder Xenon Look voor de 17 jaar oude Suzuki Alto.
Mijn vriendin ziet slecht in het donker, maar is nu weer veilig onderweg.
Zelf net een andere auto gekocht, een 20 jaar oude Francaise.
Met al die nieuwe lampen op de weg deze ook maar even updaten qua verlichting.
Gelijk 2 setjes besteld, setjes zijn momenteel in de aanbieding en ik had nog een 20% kortingscode.
Dus korting op korting!
Als mijn dochter straks haar rijbewijs heeft, wil ze ook gelijk een auto.
De lampen heb ik al, ook zij heeft moeite met het rijden in het donker, straks niet, of veel minder.
Dus.......veiligheid door zien en gezien worden!!!

de vrieze beoordeelde op 2017-01-06

zeer goede ervaring met deze verkopers.
ze hebben me zeer goed geholpen om de juiste kit voor mijn ford en dodge ram.
ook de dienst na verkoop is UITSTEKEND

doe zo verder mannen ;)

ook zou ik iedereen aanraden om xenon in de wagen te bouwen
binnen de 30 min is het geïnstalleerd.
en je ziet veel meer door de xenon ++++++++++++

alvast bedankt

Jeroen G. beoordeelde op 2016-11-22

Een product besteld bij deze site. Levering was super snel. Helaas voldeed het product niet aan de verwachting. Na contact kon ik het terugsturen. Daarna gebeld met de vervelende mededeling dat het product te laat verstuurd zou zijn en geld teruggave was niet mogelijk gezien de lichte schade (deze was al aanwezig bij levering). Dit was geen goede indruk en heb mijn contactpersoon benaderd. Hij (Marco) zou het bespreken en na twee weken hebben we een passende oplossing gevonden. Dit bedrijf belooft echt wat ze zeggen. Ook al hebben we beide niet wat we wilden. Andere bedrijven zouden hier nog iets van kunnen leren. Goed bezig!

M Daemi beoordeelde op 2016-08-02

heb 10 dagen geleden twee Xenon setje besteld. na heel tijd te besteden om alle kuip delen van me motor te demonteren om bij koplamp te komen, blijkt dat allebei setjes defect te zijn. de ene heeft geen lichtbeeld en andere gaat helemaal niet aan.
klantenservice gebeld, na hele lange gesprek en proberen van alle testen krijg je te horen dat je EEN mogelijkheid hebt en dat is opsturen van een andere exemplaar!
als je zegt dat je je geld terug wilt, dan hoor je dat je op je eigenkosten producten retour moten sturen en als blijkt dat je hebt ze gemonteerd en zij de setje niet als een NIEUWE set kunnen verkopen dan wordt het je geld in mindering gebracht en restant van je geld binnen 14 dagen tenzij je retourformulier CORRECT hebt ingevuld terug, anders kan altijd langer duren zeggen ze!

Tot nu toe heb ik mijn geld niet terug en ze regeren ook niet meer op mijn mail!

dus mensen gewoon je aankoop doen bij erkende bedrijven en niet deze klant onvriendelijke bedrijfje !

Jo-Jo beoordeelde op 2016-08-02

Wat een nette service ! Goed telefonisch contact. Duidelijk, en direct. Geweldig, way to go als het gaat om hulpvaardigheid en nette bediening.

Hendrik Hassenaar beoordeelde op 2016-06-16

snelle levering, Pro line is een mooie kit voor inbouw in mn VW Golf 6!

Maikel beoordeelde op 2016-03-15

Levering was snel en de producten zijn top, maar de after sales is bedroevend! Ik wilde mijn bestelling annuleren en kreeg pas na 2 weken reactie terwijl ik op alle mogelijke manieren contact had gezocht (chat via de website, contactformulier via de website, facebook messenger, telefonisch en per mail) toen ik eindelijk contact had en mijn spullen geretourneerd had duurde het erg lang voordat ik mijn geld terug had. Langer als de wettelijke termijn van 14 dagen.

Reactie van Hidxenonverlichting.nl:
Er is reeds met u besproken dat dit door een technische fout kwam. Ook klopt het niet dat u via alle mogelijke methoden contact heeft proberen op te nemen. Telefonisch waren wij gewoon bereikbaar en ook via Facebook. Jammer dat u een technische fout in de mailverwerking afschrijft als bedroevende after sales. Onze score van andere klanten suggereert toch echt anders.

Marco Koers

Sanne beoordeelde op 2013-12-16

Ik heb een xenon kit h7 6000k besteld, meteen de volgende dag in huis.

Ik had wat vragen en telefonisch werd ik fantastisch geholpen daar hou ik van.
Inbouwen is een appeltje eitje.

Ik raad iedereen aan om hier zijn xenon te kopen goede webwinkel met goede klantenservice en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Peter Straam beoordeelde op 2013-11-26

Heb een H7 6000K xenon kit besteld een aantal weken
geleden.
Was vrij snel ingebouwd en de lichtopbrengst van de
kit was erg
goed! Had om tien voor 4 besteld en had de kit de
volgende dag
in huis. Ben er erg tevreden mee!

2013