Heimeriete 5
6964BJ Hall

The Feedback Company 1487 9,2
Beslist.nl 19 10,0

Jan Mulder beoordeelde op 2017-09-18

Enige tijd geleden een xenon set besteld maar door problemen met de boordcomputer (naar later bleek) werkte dit niet goed. Door goed advies van de klantenservice en korting op een andere set (die wel goed werkt i.c.m. mijn auto) is dit netjes opgelost!

Sinnay beoordeelde op 2017-05-13

s'avond kit ultimate line besteld, twee dagen later al in huis, had dus nog tijd om.alles in te bouwen, heel gemakkelijk voor een C4 Cactus, en het resultaat mag er ook wezen. Ik heb de 12.000k besteld. Wat een topper, enkel zonde dat je voor technische vragen via mail moet en niet via de chat kan. Voor de rest topservice en kwaliteit

Rob van Wieren beoordeelde op 2017-03-30

Mooie, duidelijke website, goed produkten en een prima live chat!
Nu net voor de 2e keer besteld.
Vorige setje was de 7500K GP Thunder Xenon Look voor de 17 jaar oude Suzuki Alto.
Mijn vriendin ziet slecht in het donker, maar is nu weer veilig onderweg.
Zelf net een andere auto gekocht, een 20 jaar oude Francaise.
Met al die nieuwe lampen op de weg deze ook maar even updaten qua verlichting.
Gelijk 2 setjes besteld, setjes zijn momenteel in de aanbieding en ik had nog een 20% kortingscode.
Dus korting op korting!
Als mijn dochter straks haar rijbewijs heeft, wil ze ook gelijk een auto.
De lampen heb ik al, ook zij heeft moeite met het rijden in het donker, straks niet, of veel minder.
Dus.......veiligheid door zien en gezien worden!!!

de vrieze beoordeelde op 2017-01-06

zeer goede ervaring met deze verkopers.
ze hebben me zeer goed geholpen om de juiste kit voor mijn ford en dodge ram.
ook de dienst na verkoop is UITSTEKEND

doe zo verder mannen ;)

ook zou ik iedereen aanraden om xenon in de wagen te bouwen
binnen de 30 min is het geïnstalleerd.
en je ziet veel meer door de xenon ++++++++++++

alvast bedankt

Jeroen G. beoordeelde op 2016-11-22

Een product besteld bij deze site. Levering was super snel. Helaas voldeed het product niet aan de verwachting. Na contact kon ik het terugsturen. Daarna gebeld met de vervelende mededeling dat het product te laat verstuurd zou zijn en geld teruggave was niet mogelijk gezien de lichte schade (deze was al aanwezig bij levering). Dit was geen goede indruk en heb mijn contactpersoon benaderd. Hij (Marco) zou het bespreken en na twee weken hebben we een passende oplossing gevonden. Dit bedrijf belooft echt wat ze zeggen. Ook al hebben we beide niet wat we wilden. Andere bedrijven zouden hier nog iets van kunnen leren. Goed bezig!

M Daemi beoordeelde op 2016-08-02

heb 10 dagen geleden twee Xenon setje besteld. na heel tijd te besteden om alle kuip delen van me motor te demonteren om bij koplamp te komen, blijkt dat allebei setjes defect te zijn. de ene heeft geen lichtbeeld en andere gaat helemaal niet aan.
klantenservice gebeld, na hele lange gesprek en proberen van alle testen krijg je te horen dat je EEN mogelijkheid hebt en dat is opsturen van een andere exemplaar!
als je zegt dat je je geld terug wilt, dan hoor je dat je op je eigenkosten producten retour moten sturen en als blijkt dat je hebt ze gemonteerd en zij de setje niet als een NIEUWE set kunnen verkopen dan wordt het je geld in mindering gebracht en restant van je geld binnen 14 dagen tenzij je retourformulier CORRECT hebt ingevuld terug, anders kan altijd langer duren zeggen ze!

Tot nu toe heb ik mijn geld niet terug en ze regeren ook niet meer op mijn mail!

dus mensen gewoon je aankoop doen bij erkende bedrijven en niet deze klant onvriendelijke bedrijfje !

Jo-Jo beoordeelde op 2016-08-02

Wat een nette service ! Goed telefonisch contact. Duidelijk, en direct. Geweldig, way to go als het gaat om hulpvaardigheid en nette bediening.

Hendrik Hassenaar beoordeelde op 2016-06-16

snelle levering, Pro line is een mooie kit voor inbouw in mn VW Golf 6!

Maikel beoordeelde op 2016-03-15

Levering was snel en de producten zijn top, maar de after sales is bedroevend! Ik wilde mijn bestelling annuleren en kreeg pas na 2 weken reactie terwijl ik op alle mogelijke manieren contact had gezocht (chat via de website, contactformulier via de website, facebook messenger, telefonisch en per mail) toen ik eindelijk contact had en mijn spullen geretourneerd had duurde het erg lang voordat ik mijn geld terug had. Langer als de wettelijke termijn van 14 dagen.

Reactie van Hidxenonverlichting.nl:
Er is reeds met u besproken dat dit door een technische fout kwam. Ook klopt het niet dat u via alle mogelijke methoden contact heeft proberen op te nemen. Telefonisch waren wij gewoon bereikbaar en ook via Facebook. Jammer dat u een technische fout in de mailverwerking afschrijft als bedroevende after sales. Onze score van andere klanten suggereert toch echt anders.

Marco Koers

Sanne beoordeelde op 2013-12-16

Ik heb een xenon kit h7 6000k besteld, meteen de volgende dag in huis.

Ik had wat vragen en telefonisch werd ik fantastisch geholpen daar hou ik van.
Inbouwen is een appeltje eitje.

Ik raad iedereen aan om hier zijn xenon te kopen goede webwinkel met goede klantenservice en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Peter Straam beoordeelde op 2013-11-26

Heb een H7 6000K xenon kit besteld een aantal weken
geleden.
Was vrij snel ingebouwd en de lichtopbrengst van de
kit was erg
goed! Had om tien voor 4 besteld en had de kit de
volgende dag
in huis. Ben er erg tevreden mee!

2013