Living the Past

Living the Past

Living the past heeft een doorlopende, ruime keuze in schilderijen, antiek en kunstobjecten.
Wij stellen hoge eisen aan kwaliteit. Ons assortiment bestaat onder meer uit kwaliteitsschilderijen, met name van schilders uit de 20ste eeuw, etsen en gravures, zilveren en verzilverde voorwerpen, kristallen karaffen en kroonluchters en porselein. Dit alles tegen aantrekkelijke prijzen.
U kunt uw aankopen via onze webwinkel doen, maar het is ook mogelijk om op afspraak ons aanbod bij Living the past in Vlaardingen te bekijken.

De zekerheden van https://www.livingthepast.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015