Cormorantwerf 4

8,0

Bert beoordeelde op 2017-09-17

Correct afghandeld.

Pieter beoordeelde op 2017-02-25

Product is een dag later geleverd dan verwacht (maandagavond besteld en donderdag geleverd).
Tevens ontbrak de factuur. Deze alsnog opgevraagd en ontvangen als pdf document.

Karen Laack beoordeelde op 2017-01-01

snel en keurig verzorgt, zeker voor herhaling vatbaar ;)

Dorstignaarchocowijn beoordeelde op 2016-12-26

Bestelling gedaan(14-12), betaald en (tot opnheden)niet ontvangen. Geen bericht van de webwinkel dat er niet te leveren was of er problemen waren.
Wel wordt er super snel gereageerd op mijn mail echter alleen met het antwoord dat het al geleverd had moeten zijn en dat het uitgezocht moet worden. (Tot 2x toe).
Dus helaas een ander kado onder de kerstboom moeten leggen.

Barend beoordeelde op 2016-11-22

Eindelijk een webshop die het begrijpt. Super dat je kan appen als je vragen hebt. Daarna snel geleverd. Toppie beste mensen.

Jan beoordeelde op 2015-10-08

Super goede wijnen, snelle levering en vriendelijke klantenservice.

2015