Irene Vorrinkstraat 167
6535NA Nijmegen

2016

Hugo Verweij beoordeelde op 2016-10-04

Wederom een perfect staaltje drukwerk voor ons evenement bauhauz in Nijmegen. Team PromoLion u was weer geweldig ;-)

Midnight City Events beoordeelde op 2016-05-11

Met recht "helden service". We werden snel geholpen en hij wist alles. En het is ook heel persoonlijk, gewoon normale mensen die passie hebben voor hun werk. De stickers die we besteld hadden waren snel binnen (sneller dan bij de concurrenten) en zeer mooi. Echt een top drukker!

Reactie van Promoheld.nl:
Beste Midnight City, we zijn hier haast aan het blozen op kantoor. Veel succes met het plakken van de ronde stickers en tot de volgende keer.

Jolette Slagter beoordeelde op 2016-03-17

Snelle en goede service. Kwaliteit drukwerk uitstekend voor een zeer goede prijs!

Hallo Jolette,

Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer :)

Bram Nikkelen

Een tevreden klant :-) AB beoordeelde op 2016-02-23

Klantvriendelijk en snel geholpen, zowel per mail als per telefoon. De service heb ik als professioneel en prettig ervaren. De bestelling (magneetjes) was binnen de afgesproken bezorgtijd binnen en het eindresultaat was goed. Voor herhaling vatbaar.

Teun Nikkelen beoordeelde op 2016-02-22

Super mooi resultaat en vakkundig geholpen door de helden service!

Profile Car &Tyreservice Gemer beoordeelde op 2015-12-24

Mooi ontwerp gemaakt voor ons, goede begeleiding van de geurkeuze van de geurhangers ! Leuke medewerkers die doen wat ze beloven.

Beste Sandra,

Bedankt voor je reactie en we vonden het aan onze kans ook erg leuk om te kunnen helpen! Tot de volgende keer.

Bram Nikkelen

Sonja beoordeelde op 2015-11-16

Voor een jubileumviering van onze vereniging hebben wij bij Promoheld.nl een CD laten maken (oplage 500 stuks). Het resultaat was erg positief. De geluidskwaliteit, de vormgeving en het kleurgebruik zijn uitstekend en daarnaast waren wij ook zeer te spreken over de service. Vragen werden vrijwel direct beantwoord en men probeerde actief mee te denken in het verbeteren van het uiterlijk van de CD. Mochten wij in de toekomst opnieuw een soortgelijke klus hebben dan zullen wij zeker opnieuw een beroep doen op Promoheld.

Reactie van Promoheld.nl:
Hallo Sonja, wij vonden het ook erg leuk om met jullie samen te werken. Bedankt voor de positieve feedback.
Groeten,
Demi

M Spaan beoordeelde op 2015-05-09

Een mooie banner besteld, was binnen 3 dagen binnen. Mooi van kleur, de kleuren blijven ook mooi als het doek buiten hangt. Zelfs een regenbui en een storm krijgen het doek niet beschadigd! Dus ik ben een tevreden klant!

m.v.d.steenstraten beoordeelde op 2015-04-26

Een prachtige Banner besteld. We hebben een heel goed advies gekregen en binnen 3 dagen was het al geleverd. De foto erop zag er prachtig uit. Hele mooie kleur. Ondanks storm en hagel bleef het doek mooi! Geweldig!

Hugo Verweij beoordeelde op 2015-04-21

Snelle levering, goede kwaliteit en prima support!

G.J.Alwicher beoordeelde op 2015-04-21

Lampjes met opdruk als sleutelhanger, een promotie object die in smaak valt bij ontvangers ervan.

A van der Zande beoordeelde op 2015-04-21

Spandoek met opdruk voor buiten besteld: haarscherpe afdruk, kleur blijft erg mooi, ringen gaan niet roesten, geen scheuren ondanks heftige storm. Kortom ik ben een erg tevreden klant!

2015