Willem Barentzstraat 16A
9718 BC Groningen
085 065 6193

Google Plus/Places - 8,0

Bo B. beoordeelde op 2019-09-23

Ik hou echt van de Startset. Nu heb ik verschillende maten oordoppen en filters waarmee ik kan vari�ren tussen indoor en outdoor festivals. De oordoppen zitten goed, maar ik moest er wel even aan wennen. Over het algemeen ben ik blij dat ik ze gekocht heb en mijn gehoor voortaan kan beschermen.

K. Nicolai beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering, mooi verpakt, fijne oordoppen, goede service en niet duur!

Alexander Wolbers beoordeelde op 2019-07-16

Lisa & Else beoordeelde op 2019-07-14

Wilma Vermeulen beoordeelde op 2019-07-13

Besteld en snel in huis

Jonathan Höcker beoordeelde op 2019-07-03

Kenneth Maduro beoordeelde op 2019-07-03

David Kohlstedt beoordeelde op 2019-07-01

Dennis de Bruin beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering , mooie verpakking en degelijk product.

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Dankjewel voor je review, Dennis! Nog veel veilige feestjes toegewenst. Laat ons vooral nog even weten hoe we van je 4-sterren ervaring een 5-sterren ervaring kunnen maken in de toekomst ;)

Paul Verburg beoordeelde op 2019-06-09

David Klaasen beoordeelde op 2019-06-02

Binnen een dag na bestelling in huis en direct dat weekend gebruil van kunnen maken. Ik zeg: voor alle mensen een aanrader. (Met name festivalgangers)

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Bedankt voor je review, David! Super leuk om te lezen dat je onze producten en service zou aanbevelen. Nog veel veilige feestjes toegewenst!

Marcus Heyer beoordeelde op 2019-05-29

Peter Kingma beoordeelde op 2019-05-26

Franca Walner beoordeelde op 2019-05-20

Carlos Pullen beoordeelde op 2019-05-17

Mooie verpakking, duidelijke gebruikswijze

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Hallo Carlos, bedankt voor je bestelling en review! Fijn om te horen dat de verpakking in de smaak valt en de handleiding duidelijk is. Nog veel veilige feestjes toegewenst!

Nicolas Weigerding beoordeelde op 2019-05-16

Instructions and emails could habe been in english.

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Hello Nicolas, we apologize if you have not received the English and/or German user manual. We will send them again to your e-mail address!

Jonas Bertels beoordeelde op 2019-05-14

De levering kwam 1 werkdag later dan gepland waardoor ik ze niet kon dragen tijdens het weekend. (Levering op maandag i.p.v. op vrijdag).

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Hallo Jonas, bedankt voor je bericht. Jammer dat je bestelling niet op tijd bij je thuis is bezorgd! Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat je bestelling in België is afgeleverd. Je leest meer over onze bezorgvoorwaarden op https://www.ravesafe-hearingprotection.com/nl/support/bezorgen/. Mocht je daarover nog vragen hebben, stuur ons dan even een berichtje. Veel veilige feestjes toegewenst!

Isabella Curtis beoordeelde op 2019-05-14

Gerke Procee beoordeelde op 2019-05-09

Dylan Versteeg beoordeelde op 2019-04-30

Ik vind beide maten van de BASIC-startset helaas niet fijn zitten. Jammer van het geld.

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Hallo Dylan, bedankt voor je review! Vervelend dat je beide maten van de BASIC-Startset niet fijn vindt zitten. Graag komen we met je in contact voor een passende oplossing. Het is super dat je voor ons gekozen hebt om zo je gehoor te beschermen. Het zou jammer zijn als je de oordoppen uiteindelijk niet draagt, wanneer het nodig is. We nemen persoonlijk contact met je op per e-mail. Hopelijk sta je ons via die weg graag te woord en lossen we het via die weg op.