Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Wij van Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland helpen u graag om ook uw woning of gebouw met innovatieve technieken klaar te maken voor een groene toekomst!
Dit doen wij door het toepassen van innovatieve systemen, producten en diensten. Dit om op een duurzame manier het klimaat en de energievoorziening van het gebouw of de woning het juiste woon- en of werkcomfort te bewerkstelligen.
Als u een airco aan wil schaffen bent u bij Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland aan het goede adres. Bij ons vindt u een ruim assortiment airco’s en systemen van topmerken zoals Samsung, Carrier, Haier en Fuij Electric.

Het maakt veel uit voor welke ruimte de airconditioning moet gaan functioneren. Dit heeft onder andere te maken met de oppervlakte, maar denk ook aan ook of het een een slaapkamer, woonkamer of keuken betreft. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een airco die de betreffende ruimte ook kan verwarmen. Zo heeft u het hele jaar het gemak van uw airconditioning. Lees hier op onze website hoe je de capaciteit kunt bereken voor een ruimte en een passende airco
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Rene Kohnen
    Geverifieerde klant van Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Komen afspreken na.Alles op tijd geleverd .Goede prijs. En zeer zeker een goede telefonische service.Al met al een aanrader.

• Christel Wijkmans
    Geverifieerde klant van Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Goed bereikbaar voor vragen. Airco besteld en de volgende dag al gelijk in huis!

• Hoe beoordeel je Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland?

• Eduard Lodik
    Geverifieerde klant van Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Snelle levering en het werkte perfect

• Rupnarain Sugrim

Prima service

• van Meel
    Review voor Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Heb op 26 juli een order geplaatst voor het leveren en instaleren van een airco, afspraak installatie 3 of 4 week augustus , daarna komen de problemen van importeur levert niet en steeds geen installatiedatum ,dan staat er op de site in voorraad , hebben wij niet gedaan doet Google, bel met de importeur staat gewoon op voorraad, probeer weer Dhr Oosterling te bellen maar die neemt de telefoon niet op ik bel met een andere mobiel en krijg hem te pakken, hij wordt boos en annuleert de order omdat ik de importeur heb gebeld. Deze zaak komt mij zeer onbetrouwbaar over gezien de gang van zaken.

• Jos Meulendijks
    Geverifieerde klant van Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Ze hadden problemen met de mailserver, maar hebben dit via Whatsapp keurig opgelost. Chapeau !

• Coen Heveling

Bloedsnel geleverd

• Dick Woudwijk

Nette prijs goede service

• Wim Kranendonk
    Geverifieerde klant van Airconditioning & Warmtepomp Service Nederland

Dit bedrijf heb ik 5 sterren gegeven omdat zij dat echt verdient hebben. Ik heb mijn bestelling in de vakantieperiode geplaatst. Ondanks deze drukke en hectische periode is alles op tijd geleverd. Op de vragen die ik via de app stelde kreeg ik heel snel en duidelijk antwoord. Ook het in bedrijf stellen van de airco is met grote zorgvuldigheid gedaan. Niet zomaar een kraantje open draaien maar alles gedaan zoals het hoort. Een geweldig bedrijf wat ik zeker kan aanbevelen.

• Eef verboom

Snelle levering klasse