Digital License

Filter 324 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 155 met beschrijving

Taal

• Quentin K.
    Review voor Digital License

Was een probleem met mijn windows key, heb onmiddellijk en op een zondag een nieuwe key gekregen. TOP Service!

• Eric
    Review voor Digital License

Ik was zoals gewoonlijk eigenlijk sceptisch over wat ik zou moeten kunnen verwachten voor zo`n prijs, € 18,99 voor Microsoft Office 2019 Professional Plus voor Windows. Nou, de licentiesleutel was direct binnen en binnen 20 minuten de boel geïnstalleerd. Geen klantenservice nodig gehad. Werkt perfect, top!

• Hoe beoordeel je Digital License?

• Joris
    Review voor Digital License

Activatiecode gekregen voor word 2019 die al was gebruikt, geen reactie op mail.

• dirk van Alphen

office2016 Professional besteld kreeg professional plus ,, key code werk niet

• Mike
    Review voor Digital License

Ik had een Home & Student versie van Office besteld; ik kreeg de Pro versie. Niet blij mee, want ik had alleen maar Word, PP en Excel nodig. De rest neemt plaats in beslag en kan niet gedeinstaleerd worden, zoals via de CD versie. Gebeld, dame aan de lijn (klonk naar eenmansbedrijfje): Student versie was uitverkocht. Maar waarom adverteer je er dan mee, denk ik? Er zou een nieuwe link gestuurd worden. Natuurlijk nooit gebeurd, daarna ook niet meer telefonisch bereikbaar. Niet aan te raden; uit op snel geld verdienen en vooral geen service verlenen!

• Earl
    Review voor Digital License

Deze is een upgrade licentie. Waarom is daar geen vermeding op?

• Wil Vergoossen
    Review voor Digital License

Ik kreeg Windows 7 Pro gestuurd. Ik had de Ultimate versie gevraagd en betaald.
    Er waren problemen, die achteraf handmatig moesten worden gewijzigd.
    Uiteindelijk: eind goed, al goed

• Carla
    Review voor Digital License

Ben zo goed geholpen , via chat door Fatima. Ze heeft voor mijn kleindochter alles gedownload.

• Kirsten
    Review voor Digital License

Reageren op mailcontact. Beloftes om te reageren op mail na telefonisch contact nakomen. Geld teruggeven aan mensen die hun product willen retouren.

• Dolls Department 25
    Review voor Digital License

Heel makkelijk aanschaffen en verkrijgen van de software. We hadden even een probleem bij het activeren maar door de snelle en adequate hulp was het leed snel geleden. Grote pluim voor deze excellente service!