Lifestyle Plaza

Lifestyle Plaza

Lifestyle Plaza Is de online woonwinkel met een duidelijk en overzichtelijk home & living assortiment en is een toonaangevend bedrijf die met name duurzame consumentengoederen levert aan zowel particulieren als bedrijven.
Waar staan we voor?
Lifestyle Plaza is een online woonwinkel waar je  op een verrassende wijze een mooi en sfeervol product voor een scherpe prijs kan aanschaffen. We hebben een breed, kwalitatief  en sterk assortiment op het gebied van wonen en leven voor een betaalbare prijs.
Geen aanbetaling
Veilig vooraf betalen via iDEAL, credit card
14 dagen omruilgarantie
8,2

• Hans Versteegen
    Geverifieerde klant van Lifestyle Plaza

De kast was een beetje zwaar voor de vervoerder geen laadklep een beetje onverantwoordelijk. En een beetje beschadigd, is gemeld door de vervoerder.

• Eveline.M.J. Linden-vooren

Niet!
    De levering duurde erg lang!
    Ze moeten beter communiceren met de klanten!
    Je moet steeds zelf gaan mailen!

De bezorging was netjes en goed verpakt.

• Hoe beoordeel je Lifestyle Plaza?

• Jonathan
    Geverifieerde klant van Lifestyle Plaza

Good quality product, what you see is what you get. Great service before, during and after sale! Professional and friendly. Accessable via phone without ridiculous waiting time and returned calls when unavailable. Timely and professional delivery. What more can you ask for?

• G. HOFMAN van de Velde
    Geverifieerde klant van Lifestyle Plaza

Nette levering .en bes telling correct afgehandeld

• Erna
    Geverifieerde klant van Lifestyle Plaza

De goedkoopste iig,moesten iets langer wachten op het product maar dat lag niet aan Lifestyle Plaza.
    Verder prima!

• Rob van der Kammen
    Review voor Lifestyle Plaza

Op 25 oktober een klok besteld via bol.com, deze zou 1 november geleverd worden, maar helaas was deze vertraagt, hiervoor ben ik optijd op de hoogte gesteld door lifestyle plaza, na een kleine week had ik een mail gestuurd of er al duidelijkheid was waneer deze wel geleverd zou worden en hier kreeg ik binnen een half uur al antwoord op. Ondanks de vertraging (wat tegenwoordig vaak voorkomt met materialen die op dat moment niet op voorraad zijn bij de verkoper).

09-12-2021 Helaas bleek de klok stuk te zijn.
    Dit gemeld er er zou contact opgenomen worden met de fabrikant.
    Na een week nog geen reactie ontvangen dus weer een mail gedaan.
    Zou nog steeds in behandeling zijn.
    Nu is het bijna 4 weken later en nog steeds geen reactie/oplossing aangeboden gekregen.

23-12-1984 Ik had lifestyle plaza verkeerd begrepen, en ik heb een nieuwe klok ontvangen. Door late levering door fabrikant duurde het wat langer, vandaag de nieuwe klok ontvangen, helaas is ook deze defect, dit meteen gemeld bij lifestyle plaza, binnen 15 minuten reactie dat er een nieuwe word besteld.

Antwoord van Lifestyle Plaza

Uiteraard vinden wij het erg spijtig dat uw klok defect was , na overleg met de leverancier PTMD hebben wij u direct een nieuwe klok aangeboden en deze zou naar u opgestuurd worden zodra wij deze hebben ontvangen.
    Wij ontvangen begin volgende week van PTMD uw nieuwe klok en zullen het dan direct naar u verzenden.

• Sophia
    Review voor Lifestyle Plaza

Meubel besteld en zou 16 augustus geleverd worden. Het is inmiddels begin november en nog steeds geen zicht op nieuwe leverdatum. Ik moet zelf continu om een update vragen en wordt slecht geïnformeerd. Geen service.

• Stiena
    Review voor Lifestyle Plaza

Klantgericht, vriendelijk en TOP service! Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

• Leida Tieleman

Goede service

• nulens jessie
    Review voor Lifestyle Plaza

mijn bestelling geannuleerd, en mijn terug betaling ook inorde gebracht.