OpblaasbareSpas.nl

OpblaasbareSpas.nl

OpblaasbareSpas.nl, dé webwinkel met het grootste aanbod in opblaasbare spas. OpblaasbareSpas.nl is dealer van topmerken als Intex, NetSpa, Bestway, Lay-Z en Aquaparx.
8,8
Filter 148 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 147 met beschrijving

• Marleen Vandenbussche
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Omdat de mensen achter de pc hun best doen om alles in orde te krijgen. Wij wonen in Spanje en toch hebben ze alles in hun mars gezet om de levering hier spoedig te krijgen. Ook na de betaling hun voelbaar inzet.

• Martin Brouwer

Snelle levertijd, goed advies

• Hoe beoordeel je OpblaasbareSpas.nl?

• Jacques Van steenbergen

Snel geleverd

• Janneke
    Review voor OpblaasbareSpas.nl

Wij hadden een afspraak, maar het bedrijf was gewoon gesloten op het afgesproken tijdstip.
    Wij hadden er dik 50 minuten voor moeten rijden.
    Geen mededeling op pand of website. Er werd ook niet gereageerd op telefoontjes, appjes, sms'jes.
    Volgende dag kregen we een of ander vaag mailtje. Maar zonder excuses of iets dergelijks. Super klant onvriendelijk dus.

Antwoord van OpblaasbareSpas.nl

Goedemorgen,

Vervelend dat dit destijds zo gelopen is. Wat wij echter niet begrijpen is waarom je dit nu wederom meldt. Het is inmiddels Oktober en dit voorval is van begin dit jaar toen we nog midden in de Coronamaatregelen zaten. Destijds heb je een review geplaatst en blijkbaar heb je vervolgens in Oktober besloten deze nogmaals aan te passen. Vreemde gang van zaken.

• Karin Bonnemaijers
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Goede service, vragen werden direct beantwoord en er werd ongevraagd extra service verleend. We voelden ons meer dan welkom. Jaccuzi nog niet in gebruik gesteld vanwege nog te bouwen ombouw, maar alle vertrouwen dat 't helemaal goed gaat komen!

• Greet Slagmulder

Verzending goed verlopen

• Cees Zwets
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

snelle levering en duidelijke beschrijving met foto, s

• Roger Huntjens
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Producten zijn niet geleverd maar wel betaald, helaas is na een antwoord op mijn mail, dit probleem niet verholpen.

• Eric Vos

Goede service