OpblaasbareSpas.nl

OpblaasbareSpas.nl

OpblaasbareSpas.nl, dé webwinkel met het grootste aanbod in opblaasbare spas. OpblaasbareSpas.nl is dealer van topmerken als Intex, NetSpa, Bestway, Lay-Z en Aquaparx.
8,7

• Dyon Damen
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Ze hebben contact met me opgenomen om een snellere levering te kunnen realiseren door twee onderdelen apart te verzenden. Hierdoor had ik de opblaasbare spa al binnen 2 dagen in huis. Prijs-kwaliteit is daarnaast ook helemaal prima!

• Jan Bogaart
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Om dat je goed word geholpen en de mensen goed behandelt worden 👍👍

• Hoe beoordeel je OpblaasbareSpas.nl?

• vandebroeck
    Review voor OpblaasbareSpas.nl

na weken,geen reactie op chats en telefoons

• J. van Delden
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Gepassioneerde eigenaar, tevens erg vriendelijk. Goede service en goede kwaliteit.

• Klazina Den Heijer

Snelle levering!!

• Germa Stockentree
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

De eerste opblaasbarespa die we mochten ontvangen was lek door een fabrieksfout. Dat kan, maar we zijn nu 1,5 week verder en we hebben nog steeds geen andere mogen ontvangen. Tevens kunnen we geen contact meer krikgen.

Antwoord van OpblaasbareSpas.nl

Goedemiddag Germa,

We hebben er alles aan gedaan om het probleem voor je op te lossen, uiterlijk hebben we in goed overleg besloten om de betaling terug te storten. We hopen dat je elders alsnog bent geslaagd.

• Rob Teijgeman
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Te duur. Bij Hornbach € 70 goedkoper.

• Hannie Van Huissteden
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Snel en redelijke prijzen doen wat ze beloven

• Rene Groot
    Geverifieerde klant van OpblaasbareSpas.nl

Informeren over de verzending en status van de bestelling. Hierover heb ik geen enkele informatie ontvangen. Ook heb ik geen antwoord gehad op mijn mails.

• Jeroen
    Review voor OpblaasbareSpas.nl

Infinity spa filters op voorraad en snelle levering.