Pakketboot 15G 15G

Glenn beoordeelde op 2019-06-23

baelen florence beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden

baelen florence beoordeelde op 2019-01-25

Hij is heel erg bedankt en blij

Ineke van Kesteren beoordeelde op 2018-11-29

Waar elk bedrijf langer over het versturen van de pakjes was dit de volgende dag binnen. Super service!!!!

Beste Ineke,

Wat fijn te horen dat uw bestelling snel is geleverd. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met het leuke mobieltje;)

Fijne dag!

mehtap degirmenci beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering en goede service

Cor Vonk beoordeelde op 2018-07-05

Goed verpakt snelle levering.

Deborah St. Aubyn beoordeelde op 2018-03-28

snelle levering

Birgit Caron beoordeelde op 2018-02-05

Staat bij dat als je het voor 22:00 uur besteld hebtde volgende dag

Beste Birgit,

Wat vervelend dat u teleurgesteld bent in de levertijd. Bent u wellicht in de war met een andere webshop? Op meerdere plekken op onze website staat echter aangegeven 'Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis!'*. Deze belofte komen wij ook (bijna) altijd na.

Online Top Winkel

Kevin Lapre beoordeelde op 2018-01-24

super snelle levering en alles is netjes en compleet.

Gerhard van de Bunt beoordeelde op 2018-01-04

Prima. Snelle bezorging.

miranda van kets beoordeelde op 2017-11-11

van de 5 treintjes die ik besteld had waren er 2 fout
maar het positieve is dat het wel in orde gebracht is
eind goed al goed

Loes Mense beoordeelde op 2017-11-01

Wij kenden deze webshop niet, maar de trein bleek hier het goedkoopst te zijn, dus hier besteld.
Levering binnen een dag, wat wil je nog meer!!

P H Dekker beoordeelde op 2017-03-21

De beschrijving van het produkt mag iets uitgebreider met relevante informatie. In mijn geval is de thomas trein niet elektrisch aangedreven . Voor mij relevant , want ik was op zoek naar een elektrisch aangedreven Thomastrein .
Bestellen , terugkoppeling en aflevering prima . Bij aflevering is klantvriendelijker als het gespecificeerd kan worden in een dagdeel .

Agaath Boshuyzen beoordeelde op 2017-02-16

Een cadeau voor mijn jarige kleinzoon besteld, ik woon in Frankrijk dus ik kan helaas niet zelf op zijn verjaardag komen.
Na 1 dag al bezorgd.
Fantastisch 👍👍

Henk en Cisca van Dijk beoordeelde op 2017-01-04

Vrijdags besteld, abusievelijk huisnummer vergeten. worden gebeld om te vragen welk huisnummer en zaterdag s'morgens stond de koerier al voor de deur met het pakketje! Zeer tevreden!!!!!

Ruben bakker-louwrens beoordeelde op 2016-11-04

Vanmiddag een aantal vtech producten besteld, na wat chat contact een goede beslissing kunnen maken en bestelling geplaatst. Alles
Verliep voorspoedig en ben zeer te spreken over de site. Ga zeker vaker bestellingen plaatsten.

Beste Ruben,
Fijn te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen. Alvast een fijne Sinterklaas gewenst en tot de volgende keer.
Online Top Winkel

Pricilla Benen beoordeelde op 2016-10-07

Ik bestel graag bij deze webshop aangezien zij zich goed aan afspraken houden en als er iets niets is, dan bellen of mailen ze gelijk.

Beste Pricilla,
Bedankt voor uw review. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's. Fijne avond!

Sarah L. beoordeelde op 2016-10-05

Zeer goede service en levering. Bedankt en tot snel!

Reactie van Online Top Winkel - Thomas de Trein:
Heel graag gedaan Sarah. U ook bedankt en tot snel!

Frans de Boer beoordeelde op 2016-01-25

Het is een fantastische webwinkel en super vlot met de aflevering.

Hallo Frans,
Geweldig te horen dat u onze webwinkel fantastisch vind en de leveringen zijn verlopen zoals het moet: 'super vlot'!

Redmar Belle beoordeelde op 2015-12-15

Beste Online Top Winkel,

Zojuist heb ik mijn Smart Board Balance wheel ontvangen en ik ben er super blij mee!
Goede levering, goede klantenservice, Betrouwbare website, met andere woorden een echte online top winkel!
PS: Jammer dat de Smart Board Balance verboden is in Nederland maar daar laat ik mij niet bang voor maken, ik rij lekker buiten op mijn smart board :'')