Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Trend24

Fahrenheitstraat 18
6662 PZ Elst
0612853535
KvK 09122244

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Trend24

Gemiddelde beoordeling

7,5

625 beoordelingen

Beoordeling van klanten

46%

4%

50%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
The Feedback Company 291 8,2
Bol.com 308 7,0
2019
Trend24

Niels beoordeelde op 2019-01-04

Tijdens verzending en bijretoursturen van pakket vermist door Trend 24!!
Meerdere mails gestuurd met track and trace-code, waarbij is bevestigd door Postnl dat het pakket is aangekomen, geen reactie en dus ook geen geld retour!!.
Fijne service hoor.....oplichters!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

John beoordeelde op 2018-12-23

Zonnescherm besteld. Levering was snel maar product bleek beschadigd. Bovendien herriep ik me op de aankoop. Vanaf eerste moment was zeer slecht. Telefonisch contact is nooit gelukt en op diverse e-mails is slechts twee keer gereageerd. Uiteindelijk het geld twee maanden na aanschafdatum teruggekregen maar niet nadat Webwinkelkeur bemiddelde.

Ik koop nooit meer bij Trend24! Schandalig hoe ze vanalles op hun site beweren en beloven.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Cor Boekhorst beoordeelde op 2018-12-16

Leveren 2 x een defecte plafondventilator a 227 euro en nu moet ik bij de 2 e retour de verzendkosten zelf betalen?! Beetje jammer dit want ik kan hier niks aan doen dat ik geen deugdelijk spullen krijg!! Ik kreeg nog wel bij opgaaf van reden dat ik 2 x een nieuw exemplaar (lees ja maar niet goed) heb gekregen Ik stuur hem niet terug omdat ik hem niet mooi vind.Ik had hem liever aan mijn plafond gehad! Misschien hadden ze beter bij de 2 levering kunnen kijken of die goed was dan hadden ze een tevreden i.p.v. zeer ontevreden klant gehad.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

anja batens beoordeelde op 2018-09-16

paviljoen besteld , verkeerde zijwanden , 8 keer moeten bellen , geen antwoord , zelfs niet op mails

Trend24

Vanessa beoordeelde op 2018-08-24

Zeer snelle levering. Fijn dat er ook een track en tracé code word verzonden. Zijn goed bereikbaar en vragen worden snel beantwoord. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Henk beoordeelde op 2018-08-01

Partytent besteld in twee dellen geleverd

Een op vrijdag alleen het dak moesten opkamde zijzeilen bij ziten niet dus

Maandag weer wat bezorg maar alleen het fream
Maar deze bleek bij opzetten niet de maat te hebben als die we besteld hadden

We haden 3,5 x 4
Krijgen 3 x 2,5

Gekocht bij bol ik heb 8 x moeten belen met bol.com

Na 5 dagen nog geen reactie niet van trent24 ook niet van bol

Niemand belt terug maar beloofd. Het elke dag wel

Nu geld kwint en nog heen partytent

Ik koop hier nooit meer en ook niet bij BOL . COM

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Anne Hekker beoordeelde op 2018-07-05

Ik had een mobiele stoomsauna besteld, maar na ontvangst bleek deze niet geheel compleet, een stang en de draagtas zaten er niet bij.
Na contact met Trend24 een goede oplossing gekregen in de vorm van een goede korting, die binnen 2 dagen op mijn rekening stond.

Trend24

Elke beoordeelde op 2018-07-05

Zeer ontevreden met gasbbq. Veel klopt niet.

Trend24

Kitty van Osch beoordeelde op 2018-06-08

Paviljoen besteld in antharciet, na 1 maand buiten veranderde de kleur naar een walgelijke kleur bruin. In het najaar breken de buizen ook nog af, door roestvorming. Na vele emails met trage of geen reactie, werd me een korting van 60,00 aangeboden als ik een nieuw paviljoen bestelde. Wel binnen 2 dagen beslissen anders vervalt de aanbieding! Klaar mee, met die rotzooi. Slecht bedrijf, slechte service, geen kwaliteit.

Trend24

Ilona beoordeelde op 2018-05-16

Wij hadden 2 paviljoententen besteld (gelukkig via bol.com)
De eerste keer werden deze al kapot thuis geleverd de dozen waren zo ernstig beschadigd dat we door de opengescheurde flappen al konden zien dat de tenten ook waren beschadigd.
Wij bellen en met geen mogelijkheid kregen we hun te pakken dus heb ik het via bol.com gedaan hun kregen uiteraard wel contact met hun dus de tenten zijn opgehaald en er zijn 2 nieuwe weer neergezet bij ons.
Ondertussen had ik wat recensies opgezocht over hun en ik las dat er heel veel klachten waren ik heb via de mail mijn zorgen geuit maar er werd gezegd tja het voldoet niet altijd naar verwachting van een klant oké maar wat ik lees heeft niks met verwachtingen te maken maargoed laten we uitgaan van het goede maar helaas was dat niet het geval het frame was al aan het roesten het laswerk was heel erg slecht hier en daar zaten al deuken in het frame niet alle gaten kwamen overeen en je hoefde maar iets teveel kracht te zetten en je had de boel al verbogen voor een tent van 180 mag dat niet vind ik ook was het onmogelijk om dat ding makkelijk in elkaar te zetten. Na een anderhalf uur alles weer terug gedaan in de doos en maar weer contact nemen, en je raad het al met geen mogelijkheid kregen we hun te pakken wij weer via bol.com en we moesten het spul maar terug brengen na een hoop gezeik, oké met ons goede gedrag maar een afspraak gepland om het terug te brengen, komen we aan en wat denk je? zit het bedrijf dicht! Wij weer terug en weer contact genomen met bol en gezegd ze komen het maar halen na een hele hoop gezeur en contact te hebben gehad met bol.com hebben ze het eindelijk opgehaald dit alles bij elkaar heeft bijna 2 maanden geduurt. NOOIT! MEER bestel ik wat bij hun, ik ben zo blij dat bol.com ertussen zat die hebben echt hun nek uitgestoken voor ons dat is gewoon een top bedrijf.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Marcel beoordeelde op 2018-05-02

Heb windschermen plus houders besteld afgelopen zondag. Belangrijkste reden: Trend24.nl beloofde binnen 1-2 werkdagen te leveren. Heb dus afspraken gemaakt met iemand die ze voor ons zou installeren. Voor alle zekerheid na 2 dagen gevraagd wanneer ze komen. Vage mails, vage toezeggingen, maar heb nog steeds geen flauw idee wanneer ze echt komen. Melden zending wel aan bij bezorger, maar overdragen... Waardeloze en leugenachtige communicatie.

Trend24

liza dijkman beoordeelde op 2018-04-06

Dinsdag een bokszak set besteld, vandaag binnen gekregen. Ondertussen al het bokszak gebruikt en ben ik erg tevreden over de kwaliteit. Levering was ook veel sneller dan ik dacht, dankjewel trend24.

Ik ga het met veel plezier gebruiken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Johan druuten beoordeelde op 2018-04-05

Tevreden over mijn 2 tuinstoelen, bedankt trend24!

tip: mailen reageren ze wat sneller dan bellen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Rinus van delta beoordeelde op 2018-04-04

Zeer tevreden over de kwaliteit van mijn tuinset, heel erg bedankt :

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Jan Lood beoordeelde op 2018-04-04

Gister mijn 2e aankoop gedaan bij trend24.nl. Vorige aankoop was een uittrekbaarzonne/windscherm, Sterk kwaliteit en makkelijk te installerennu bestel ik een paviljoen waar ik heel erg na opkijk! Tijdens deze aankoop was er nog maar 1 op voorraad die ze netjes toen voor me hebben gererveerd, top service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Gianni beoordeelde op 2018-04-04

Afgelopen donderdag een fitness set gekocht, netjes op tijd geleverd alleen ontbrak er een stuk. Contact opgenomen met trend24 en de volgende dag alweer alles netjes geregeld. Telefonisch zijn ze wat minder goed bereikbaar dan de chat, daar reageren ze meestal al wel binnen een aantal minuten. Ik ben zeer tevreden over het sett en ook de top service die ze leveren! Bestellen bij trend24 ? doen zeg ik!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Melvin F. beoordeelde op 2018-03-22

Multifuncitoneel fitnessbank gekocht voor een belachelijk lage prijs. I.v.m. de hoge bezorgkosten vanwege het gewicht zelf in Elst (Gld) opgehaald. Prima set, top prijs!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Toos Verhaagh beoordeelde op 2018-03-18

Omdat we vandaag op de camping staan hebben we ons paviljoen zondag in Beekbergen laten bezorgen. Ze konden dat als enige. De chauffeur zou 12:00 uur komen maar hij kwam pas 12:40 uur dus we hebben 40 minuten gewacht. Paviljoen is mooi

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

G. Diepeveen beoordeelde op 2018-02-22

Bestelling geplaatst (een BBQ) na 3 dagen is deze gearriveerd.
De communicatie verliep wat stroef.
Grote minpunt is het gebrek aan telefonische communicatie, is niet mogelijk. Het telefoonnummer, en 06 nummer wordt nooit opgenomen, en dat is jammer want op hun site wordt gezegd wij staan klaar voor u, bel.....

Communicatie via email verliep dan ook naar wens. op het deksel van de BBQ bleek een deuk te zitten, zonder probleem en binnen 3 dagen een nieuwe BBQ ontvangen, moest wel de oude retour sturen, echter zonder kosten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trend24

Corrine beoordeelde op 2017-12-26

Slecht bedrijf garantie kennen ze niet zo stuur je van het kastje naar de muur zal hier nooit meer nog wat kopen zelfs de terugbetaling gaat op zijn elf en dertigste reageren Niet niet per mail facebook telefoon Marktplaats alleen via webwinkelkeur als het afgedwongen wordt dan pas kunnen ze reageren


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.