De Stelling 10 49
8232 EB Lelystad

Rosanna Valdez Logistics beoordeelde op 2018-02-21

Ik had mijn bestelling heel snel binnen! Daarbij uitgebreid uitleg gekregen over het programma. Dit is echt een aanrader voor transportbedrijven met werknemers in dienst! Top! Ben er heel blij mee.

Patrick Hoebink beoordeelde op 2017-12-11

Goede support en het vermogen om praktijk om te zetten in theorie.
Top helpdesk
Ga zo door.

Michel van der Helm beoordeelde op 2017-11-08

Ik heb een aantal jaar geleden een programma naar mijn wensen laten m.aken en dit werkt nog steeds uitstekend!!
Het is ook door Jaclang onlangs volledig gratis aangepast naar de huidige CAO
Ook het standaardprogramma is makkelijk in omgang en zeer overzichtelijk.
Kortom een aanrader om dit programma aan te schaffen.

Gitte Gijsen-Dierkx beoordeelde op 2017-11-06

Ik zou de voorkeur geven aan een in the cloud versie. Hierdoor worden de fouten in het programma automatisch geupdated en hoef je de gegevens niet om te zetten als je een andere versie krijgt.
Verder is het programma goed, de berekeningen gaan redelijk goed.