ComputerEXPERT icon

ComputerEXPERT

De 1 webwinkel(s) van ComputerEXPERT samengevoegd worden beoordeling met een 8,9 door 313 klanten.

8,9

• Frank
    Review voor ScreenOn.nl

Goed en snel verzonden! Had wat informatie achterhaald bij de klantenservice. hierdoor een mooi pc uitgekozen! dikke toppers zijn jullie

• Michael
    Review voor ScreenOn.nl

Recent wat besteld maar jeetje, wat een snelle service. Had mijn product binnen 1 dag!. Superfijn.

• Rick
    Review voor ScreenOn.nl

Een nieuwe Gaming Set nodig voor thuis, contact met het bedrijf opgenomen voor advies. Goed en snel geholpen met mijn keuze. Vervolgens een snelle levering en binnen no time genieten van mijn nieuwe set, en dat ook nog tegen een betaalbare prijs. Kortom dik tevreden, een echte aanrader!!!

• jeroen
    Review voor ScreenOn.nl

Deze webwinkel heeft aan mij een ondeugelijk product verkocht welke hierdoor meerdere malen uitviel.
    Na contact te hebben gehad werd mij een nieuw product beloofd. Echter nadat ik mijn aankoop had teruggestuurd en herhaalderlijk zelf degene moest zijn om naar de status van mijn aankoop te vragen presteerde deze webwinkel het om niet te doen wat ze hadden beloofd.

Kortom: voor klantgerichtheid en servicegerichtheid een dikke onvoldoende!!

• Menno

GG Goede prijzen en Goede Klantenservice

• roland
    Review voor ScreenOn.nl

snelle levering en geweldige service

• Erik-Jan
    Review voor ScreenOn.nl

Fantastische prijs-kwaliteitverhouding en super service