Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Kerstverlichting webwinkel en kerst showroom dat is KerstXL.nl.

Kerst XL is er op gericht onze klanten te voorzien van kerstverlichting gemaakt volgens de hoogste kwaliteit lampen, een uitstekende service en lage prijzen voor onze lampen.

Alleen maar kwaliteit LED kerstverlichting verkopen klinkt eenvoudiger dan het in de praktijk is. Om de kwaliteit van onze kerstverlichting te kunnen blijven garanderen specificeren wij zelf, waar onze kerstverlichting aan dient te voldoen. Wij importeren daarom alle kerstverlichting rechtstreeks vanuit de fabriek waar onze medewerkers de kerstverlichting onderwerpt aan een uitgebreide test. Onze LED kerstverlichting wordt getest op kleurechtheid, de dikte van het koperdraad en de waterdichtheid (bij de waterdichte kerstverlichting).

Onze kwaliteit in een notendop
Hoge kwaliteit koper(stroom)draad
Kwaliteit rubber
Stootvast
Energiezuinig door LED
Garantie op kerstverlichting
Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van ons assortiment, om u als toekomstige tevreden klant van KerstXL te overtuigen geven wij u maar liefst 5 jaar garantie op alle koppelbare kerstverlichting. Zo bent u verzekerd van kwalitatief goede kerstverlichting tegen de meest gunstige prijs.

Prijs
Ondanks de goede kwaliteit van onze kerst verlichting zijn onze prijzen erg concurrerend. Dit kunnen we doen, omdat we voor al onze bedrijfsprocessen de meest efficiënte en voordelige oplossingen gebruiken. Omdat de levering van kerstverlichting aan zowel de particulier als de zakelijke klant onze core-business is zijn wij op prijs kwaliteit niveau een absolute topspeler in heel Europa.

Tref je ergens anders LED kerstverlichting aan met dezelfde specificaties, dan betalen wij u € 1,- minder dan bij de concurrent. Mail uw product inclusief link met specificaties naar KerstXL.nl

Mocht u vragen hebben over de kwaliteit, onze service of andere vragen m.b.t. kerstverlichting. Bel dan nu met het team van KerstXL.nl 085-0020715 of mail info@kerstxl.nl.

U kunt alle kerstverlichting ook bij ons afhalen in Purmerend.
De zekerheden van https://kerstxl.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016