Izabel Bridal fashion ov Izabel Bruidsmode

Izabel Bridal fashion ov Izabel Bruidsmode

Izabel Bridal fashion is online winkel met bruidsaccessoires voor dames, zoals bruids jasjes, bruids bolero, bruids sluiers, bruidsschoenen, sieraden en meer. Daarnaast kunt u in onze webwinkel verschillende feestelijke jasjes en sjaals voor avondjurken en galajurken bestellen. Aanvullend bieden we een ruime collectie kleding voor kinderen en accessoires voor speciale gelegenheden (Eerste Communie, bruidskinderen, etc). Izabel Bridal fashion is een onderdeel van Izabel Bruidsmode.

Aspirant lid van WebwinkelKeur